Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 30. června 2014

1.červenec - Aninčin den




Rychlá zpráva pro Ty, kteří vyhlíží zprávy o Sárince a Kubíkovi :  mějte, prosím, strpení - naše domácnost je od 12.4. v jakémsi stavu nouze - přetrhla jsem si vazy v koleni a od té doby vysedávám na ortopedii, traumatologii, jezdím na rehabilitace, snažím se koleno opět rozhýbat a modlím se, aby nevypadávalo. To vše samozřejmě značně zasáhlo do chodu naší domácnosti. Dnes jen krátce - děti jsou v pořádku, jsou zdraví, nic je netrápí, přesto se nám Sárinka změnila k nepoznání - rychle se horší. Kubík se drží, je to stále pohodový kluk a raubíř v jednom :-) Děkujeme, že na nás myslíte. Brzy se ozvu.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zlatíčko, krásné narozeniny. Hodně zdraví, Aničko i Kubíkovi i Sárince.

msedlakova řekl(a)...

Anička je v těch bílých šatičkách jako princezna. Krásná holčička. A jak to letí, už jí jsou 2. roky.

Moniku držím palce,ať se vám koleno brzy umoudří. Také jsem to zažila, vím o co jde.

Mějte se pěkně.
Míša z Plzně

draky řekl(a)...

Moni, a jéje, ještě k tomu všemu Ty, jo?
Anince všechno nej a nej a držím Vám pěsti!
Galina

Anonymní řekl(a)...

Milí Zavadilovi,

Aničce přeji zdraví, štěstí, radost a lásku, Vám, Moniko, ať jste brzy v pořádku bez následků a Sárince a Kubíčkovi co nejvíce pohodové dny! Mějte se hezky! Žaneta J.

Anonymní řekl(a)...

ahojky milý přátelé,anička je krásné dítě,ale hlavně štastné je jí to vidět v očičkách,tak já ji přeju at je zdravá a at jsou hodně dlouho pokud možno i její sourozenci.moje babička říkala hlavně to zdraví a já to v mladém věku považovala za obligátní přání,ale ono to zdraví je vážně duležité,tak se držte.krásné léto.nika

Anonymní řekl(a)...

Náhodou jsem objevila Váš blog a přečetla jsem snad vše, co jsem tam našla. A byla jsem pár let nazpět. Jen ta naše společná cesta nebyla tak dlouhá. Přeji Vám hodně síly a hlavně toho zdraví pro všechny u Vás doma. Marcela

Christabel řekl(a)...

Aničce přeju vše nejlepší k narozeninám a Vám, Moniko, brzké rozchození:-)

Anonymní řekl(a)...

Přeji hodně štěstí celé rodině a brzké uzdravení.Marie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji všem za napsání a za přání Aničce k narozeninám a mně k uzdravení :-) Doufám, že se ho někdy dočkám - zatím se rozpadám čím dál tím více - už mě začíná bolet i druhé koleno, které již 3 měsíce přetěžuji ...Do toho bojuji se zánětem nosohtanu - no prostě bída. Ani Kubíkovi není v tyto dny zrovna nejlépe...Držte palce!

Kopretina řekl(a)...

Moniko, myslím na vás a doufám, že už je u vás doma, lépe. Janka

Anonymní řekl(a)...

ahojky přátelé,dost často na vás myslím ted se mi zdálo o sárince doufám,že je v pořádku.přeji pokud možno krásné září s trochou babího léta moje skvělá babička ho měla moc ráda.myslím na vás.zatím.nika.

Anonymní řekl(a)...

Vše nejlepší Kubíčkovi k dnešním narozeninám. Často na Vás na všechny myslím, jak se Vám daří. Snad zas někdy najdete trošku času a napíšete. Markéta

Monika Zavadilová řekl(a)...

Markéto, děkuji srdečně za přání. Je to od Vás moc milé,že jste si na něj vzpomněla!!:-)