Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 20. prosince 2012

Vánoční přání


Radostné Vánoce a vše dobré do nového roku Vám přeje Martin, Monika, Sárinka, Kubík a Aninka.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hodně šťastných dní v roce 2013 i Vám!!!
Efča

Anonymní řekl(a)...

Přeji vám klidné a pohodové vánoční svátky a rok 2013 plný zdraví, štěstí, pohody a zázraků. Jarka

Anonymní řekl(a)...

Mějte krásné svátky a ať se vám splní všechny vaše sny a přání.Marie

kočička řekl(a)...

Krásné Vánocea hodně zdraví a štěstí,radosti v roce 2013.

Christabel řekl(a)...

Také přeji krásné a klidné Vánoce a do nového roku vše dobré!
Jsem moc ráda, že jsem se letos s Vámi virtuálně seznámila.
Christabel

Andrea Benešová řekl(a)...

Krásný rok 2013 vám všem

Anonymní řekl(a)...

Hodně štěstí, lásky, zdraví a klidu po celý nový rok 2013 vám všem přeje Vaše (nepravidelná, ale věrná) čtenářka Yvona

P.S. krásná fotka krásné rodiny

Anonymní řekl(a)...

Krásné Vánoce a hodně zdraví a radosti Vám do Nového roku přeji

Anonymní řekl(a)...

Preji vam krasne vanoce a do noveho roku hodne sil a radosti.Alena.

Anonymní řekl(a)...

přeji jenom vše dobré, nevěděla jsem jak se mají lidi dobře, už to není jenom zvědavost, já na vás moc myslím a přeji ani nevím co...zdraví....štěstí.Nechci pomáhat, nevím jak, ale jenom, že proto děláte to co děláte mě naplňuje myšlenkou, že lidi jsou opravdu nejvyšší článek řetězce inteligence. Hodně štěští všem.