Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 28. června 2012

V očekávání

Ani já tomu nemohu uvěřit, že už nejsem v porodnici...Ale po dnešní kontrole mě paní doktorka ujistila, že ta chvíle může nastat opravdu kdykoliv...Mimi je v pořádku a nachystané spatřit světlo světa:-)
 Na žádost některých z Vás přikládám několik fotek z posledních dvou dnů...Zjistilala jsem,že jsem doposud žádné fotky s bříškem prakticky neměla...Naštěstí mimi počkalo:-)
 První dvě fotky jsou ze včerejšího pobytu na zahradě a v zahradním domečku. Z tuctu fotek se mi nepodařilo vybrat lepší...Udržet dva Sanfilípky na jednom místě ...nehýbající se...Věc opravdu nemožná :-)
 No, na to, že na mně těhotenství až do 6.měsíce nebylo patrné, jsem se v posledním trimestru pěkně pospravovala:-)
 Čteme, povídáme, ale vše v bezpečné vzdálenosti od mého citlivého břicha:-)
Tuli, tuli s miminkem - dokud je to možné...


11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moniko, strašně Vám fandím! Ať to jde jak po másle!
Martina, Sušice

Amelie řekl(a)...

Nádherné fotky. Moc ti to sluší. Přeji pohodový porod a zdravé miminko.

Andrea Benešová řekl(a)...

Přeju, a´t to jde dobře a jste brzy doma!

Anonymní řekl(a)...

Úžasné fotky vyzařující pohodu. Těšíme se na ten váš ´´zázrak´´. Držíme všechny palce co máme :) Velký pozdrav Martinovi a Sári s Kubíkem
M a M a T a T

Justynka a Lucka řekl(a)...

Krása,bříško moooc sluší:-)Už se těšíme na fotečky miminka,hlavně at vše proběhne v pořádku,myslíme na Vás....

Miška řekl(a)...

Milá Maminko Moniko,přeji vám Boží požehnání při příchodu miminka na svět.Jste statečná.

Anonymní řekl(a)...

Milá Moniko,
držím vám palce, ať jde všechno hladce!
Šárka Z.

Anonymní řekl(a)...

Moni, moc na vás myslíme a přejeme, ať všechno klapne, jak má. Držíme všechny palce a pozdravujeme Martina, Sárinku i Kubíčka. Monika

Dana řekl(a)...

Moni, raduju se pořád s vámi a držím všechno, co mám!! Aby bylo hladké vykulení broučka :-)).

Akinoma řekl(a)...

Já též držím palečky aby vše dobře dopadlo.

Kopretina řekl(a)...

Moniko, myslím na vás. Ať už jste ještě 2v1 nebo už se těšíte z nového člena rodiny, doufám, že se vám daří dobře, a přeji pohodové letní dny.