Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 11. května 2012

Státní svátky ve znamení návštěv

Svátek práce jsme neoslavili prací, spíše naopak. Platí to především o mně a o dětech - přijeli jsme si polenošit k babičce Hance (tchýni). Martin nemeškal, využil babiččiny pohostinnosti a odběhl si zasportovat. V 30°C vedrech! Pro mě, člověka, pro něhož je již jízda na kole sportovním výkonem a který  nejraději "sportuje" v lázních ve vířivé vaně, je takové jednání naprosto nepochopitelné, ale řídím se známým rčením: "Proti gustu žádný dišputát."

 Sportovec a vyloženě nesportovní postoj jeho fanynky:-)
 Kubíček se o babiččnina labradora dokonce sem tam zajímal a krmil ho.
A tak 1.května "sportovala" máma a Kubíček - jeden se vezl, druhý se sotva nesl:-)

S návštěvováním se roztrhl pytel hlavně tento týden. V neděli nás navštívila rodinka z vedlejší obce. Jejich dvě starší děti (3,5 a 1,5) byly nadšeny z trampolíny, kterou máme na dvoře, hopsaly a dováděly, dokonce i Sárinka (s Martinem) se k nim přidala a já si mohla celkem v klidu popovídat s jejich maminkou a pochovat si jejich 8týdenní Dorotku. 

Stejnou atrakcí se trampolína stala i pro děti našich přátel ze Žiliny, kteří přijeli ve sváteční úterý.Vašík je narozen ve stejném týdnu jako Sárinka a Emma je věkově blízká Kubíkovi, takže jsme byli vděčni, že se u nás takto mohli zabavit, jinak by se u nás asi docela nudili - se Sárinkou a Kubíkem si moc nepopovídají a hračky pro 6ti a téměř 5ti leté děti se u nás také nenajdou. ...A rodičové měli spoustu času sdělit si vše podstatné. Vždyt' jsme se neviděli celé dva roky!
Emka s Vaškem pomáhali na procházce vozit kočárek.

No a mezi těmito návštěvami přijela v pondělí ještě jedna - má sestra a mí rodiče. Vídám se s nimi sice sporadicky, ale povídat u kávy odmítli. Chtěli být za každou cenu nápomocní, a tak jsem rozdala práci, na kterou mi již opravdu nezbývají síly a Martinovi zase chybí čas. ...A tak byli spokojení všichni:-)


29 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den Moni, vidím dobře, Vy čekáte miminko? Sleduji blog pravidelně a o miminku vidím a slyším poprvé. Přeji moc a moc zdraví......

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji. Ano, už je to tak:-)

Amelie řekl(a)...

Nádherný příspěvek. Jsem ráda, že máte kolem sebe milé lidičky, kteří vás rádi navštíví. Fotky jsou moc hezké. Přeji nádherný víkend a spoustu maličkých i velkých radostí.

Christabel řekl(a)...

Jupííííí!
Moc jsem Vám to přála!!!
Přeju hodně štěstí, mám radost, obrovskou radost, ať všechno dopadne dobře.
Jdu brečet:))

Andrea Benešová řekl(a)...

Taky přeju adržím palce, a´t to vyjde všechno pořádku!!!!

Tuška řekl(a)...

Moniko, moc ti to sluší!!! Je super, žes tu vaši radost taky "zveřejnila" :o), sdílená radost, dvojnásobná radost!!! Moc na tebe a vaši rodinu myslím a držím palce i pěsti, ať je vše v pořádku. Lucka

Martina řekl(a)...

Gratulujeme! Moc Vám to s těhotenským bříškem sluší:).

Anonymní řekl(a)...

Jen pro úplnost, v té euforii jsem se zapoměla podepsat u prvního příspěvku, tedy Jana ze Svitav.

Anonymní řekl(a)...

Blog čtu pravidelně zhruba od Vánoc, vždy se koukám, co je nového, jen do komentů nepřispívám - ale tohle mi nedá, už ta fotka mi přišla "podezřelá" (říkám si, ty šaty jsou nějaké zvláštní :-) ) - a pak v textu to bylo jasné. Mám obrovskou radost, až mi slzy vyhrkly :-) Přeji jen všechno dobré, nejlepší, myslím na vás moc, Sárince a Kubíčkovi pohlazení. A sleduji samozřejmě nadále :-) Efča

june řekl(a)...

Moc gratuluju!

Akinoma řekl(a)...

Já jsem se nechtěla ptát, ale pohled na tebe Mončo v šatech mě taky utvrdil, že čekáte miminko. Tak to je skvělá zpráva!!! Moc moc moc vám to přeji a hlavně ať vše dobře dopadne

AnďaH řekl(a)...

Váš blog už chvíli sleduji, ale dnes mi to nedá nenapsat - GRATULUJI A DRŽÍM PALCE :-*

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji k očekávanému přírustku a přeji hodně zdraví vám i dětem. Jitka

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji všem! Už se blížíme do cílové rovinky, ale chce to ještě pár týdnů vydržet!

Housenka řekl(a)...

Tak to je krásná zpráva, moc vám přeju zdravé děťátko. A Kubíkovi a Sárince, ať se daří co nejlépe!

Anonymní řekl(a)...

Milá Moniko, moc gratuluji, úplně mi to vehnalo slzy do očí....tak ať je hlavně miminko zdravé a přinese vám všem do života jenom samou radost. Yvona

Stanka řekl(a)...

Monika, teším sa s Vami a straašne držím palce!

Vanda řekl(a)...

Dnes se musím přidat i já, chodím vás číst a na tuhle zprávu jsem se těšila a moc Vám to přála. Strašně moc přeji vám i miminku zdraví. Sárince a Kubíčkovi taky, aby mohli té nemoci alespoň v rámci možností vzdorovat co to půjde a tešili se z nového sourozence! Myslím na vás!

Anonymní řekl(a)...

Monco, neeeeeeeeeeeeeeeee, moc gratuluju, at vam vse vyjde podle vasich predstav. Tvoje kamaradka Marcela. Bacio :-)))))

Anonymní řekl(a)...

Moc gratuluju a přeju krásné zdravé miminko!!! Milu

Anonymní řekl(a)...

Gratuluju, úžasná zpráva! Ať se daří, ať je všechno jak má být! Martina, Sušice

Marketa řekl(a)...

Moniko, gratuluju! Můžeme nějak pomoci? Čeká vás určitě hodně náročné období (každou třetimatku po porodu to čeká :-)... trojmatka a čtenářka blogu z BC, Makytka

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, vypdáš skvěle a doufám, že se už i tak cítíš!Eva

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji, děkuji, děkuji všem za napsání, za to, že na nás myslíte a držíte pěsti. To nejhorší období (trvající celých prvních 20 týdnů) mám za sebou, ale drobnější potíže přetrvávají i doposud. Dnes jsem např. kvůli akutnímu problému strávila celé dopoledne v nemocnici...Myslím, že až se mimi narodí a bude v pořádku, tak nám spadne kámen ze srdce....Pak už to vždycky nějak půjde...Bude muset:-)

Anonymní řekl(a)...

Moc gratuluju!!! K miminku, k tomu, že jste se rozhodli a šli do toho - i když to bude vyčerpávající, tak pevně věřím, že i moc krásné. Sárinka a Kubík budou mít zdravého sourozence!!!! Moc a moc Vám držím palce ať je vše OK.
Čtu Váš blog pravidelně, moc Vám držím palce a ačkoliv se neznáme, jsou občas chvilky, kdy na Vás myslím- při těžkostech, které se zdají složité a i naopak při radostech z našich dětí. Jste úžasní a Sárinka a Kubík taky!!!
Linda

Kopretina řekl(a)...

Moniko, raduji se s vámi! A přeji, ať už se Vám i miminku zdrav. problémy vyhýbají obloukem. myslím a modlím se za vás všechny Janka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, milá Moniko!

Myslím, že už přibližně rok a půl pravidelně sleduji Váš blog. Doslova "hltám" každou Vaši zprávu, prožívám s Vámi chvilky smutnější a chvilky veselejší. To, že čekáte miminko, mě donutilo konečně přispět do diskuse a říci Vám, jak moc Vás i manžela obdivuji. Jste opravdu skvělí lidé a to, že dáte život novému človíčkovi je skvělá zpráva. Přeji Vám, aby miminko bylo zdravé, aby si ho Sárinka s Kubíčkem mohli "užít" a být velcí sourozenci. Bude to šťastné dítě, protože bude mít Vás, skvělé rodiče. Moc, moc Vám ze srdce gratuluji!

Kamila

Jiruska řekl(a)...

Moniko, veliká gratulace k těhotenství... moc vám to přeji a věřím, že bude vše jak má být... hodně sil do finále!

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den Moniko,
moc gratuluji k Vašemu těhotenství! :-) To je úžasná zpráva.
Omlouvám se za netaktní otázku - ale zvědavost mi nedá, Sanfilippo syndrom se dá spolehlivě vyloučit už v těhotenství? Víte, že ho mít miminko nebude?
Děkuji.
Helen