Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


středa 16. května 2012

Letně

Dnes jsem se konečně odhodlala udělat z našeho malého vlastého klučiny velkého kluka.
Martinova pomoc byla sice nezbytná, ale stříhání probíhalo před televizí, takže dopadlo nad očekávání dobře a poměrně rychle.
 "Mamko, už mi dej pokoj. Nejdřív kolem mě kroužíš s nůžkama, pak se strojkem a ted' s fot'ákem."
 Nachystaný na letní teploty. 
                         Na památku. (Omlouvám se za ty růžové gumičky, ale jinou barvu jsem doma nenašla:-)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Príma! Kubíček krásně "prokoukl". Moc mu to sluší!!
Myslím na Vás. Majka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni, super !! Jeto velky maly princ ;-) Myslim na Vas, Lucie

Housenka řekl(a)...

Moc mu to sluší ! :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, ty jo, ten prokoukl!!! Velký kluk z něj je! Eva

Anonymní řekl(a)...

Kubíčkovi to moc sluší!!Myslíme na Vás!!!Lenka

Andrea Benešová řekl(a)...

SLUŠÍ MU TO, ZMUŽNĚL ZDÁ SE..

Amelie řekl(a)...

Ten je krásnej, moc mu to sluší.

Anonymní řekl(a)...

Sluší mu to, je z něj najednou velký kluk.
Přidávám se k těm, kterí na vás myslí a doufám, že se mi konečně příspěvek podaří odeslat... Markéta