Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


neděle 15. ledna 2012

www.baby-cafe.cz

Koncem minulého roku mě zkontaktovala provozovatelka webových stránek www.baby-cafe.cz s nabídkou pomoci poté, co jí jedna z uživatelek webových stránek (a nepochybně čtenářka našeho blogu) poslala na nás odkaz.

Paní Petra mi okamžitě nabídla možnost založení peněžní sbírky na osobní asistenci pro Sárinku a Kubíčka. Všechno potřebné vyjednala, zařídila a včera byla sbírka oficiálně vyvěšena : http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=111943

Chtěla bych poděkovat čtenářce, která dala impulz k uskutečnění sbírky, paní Petře za zorganizování sbírky a všem, kteří již nějaké to "zrníčko" poslali,  nebo o tom uvažují.

 Děkujeme všem z celého srdce.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda, že jste se domluvily a doufám, že Vám to alespoň trošku pomůže :).

Anonymní řekl(a)...

Velke diky vsem hodnym lidem, kteri maji srdce na laskyplnem miste....
Mila Moni, preji si, at je dostatek penez na asistenci a Vy si konecne trosicku odpocinete. Urcite prispeji par zrnky. Moc na Vas myslim a posilam pohlazeni detem, Lucie

Anonymní řekl(a)...

jsem si jistá, že peníze vybereme a trošku naberete sílu, kterou moc potřebujete. M.

Anonymní řekl(a)...

Moc si přeji, aby se asistence vydařila! Konkrétně myslím, aby Sárinka nebo Kubíček dalšího "člena společenství" přijímali tak dobře, aby jste si vy rodiče odpočali!

Když jste tu poslední dobou zmiňovala fyzické zhoršování u vás dospělých, hned jsem přemýšlela, na kolik to je psychosmatický, a na kolik "mechanický" problém.

Věřím tomu, že dobrá a funkční asistence se odrazí i ve zlepšení vašich fyzických potíží.
Hodně lásky a síly do dalších dnů!
K.

Anonymní řekl(a)...

S nadšením sleduju rostoucí konto a moc mě těší, že z cílové částky už je dvojnásobek. Asistenci na co nejdelší dobu Vám opravdu ze srdce přeju!
Lucie

Anonymní řekl(a)...

Lucie, také jsem ráda za možnost vypomoct a moc mě potěšila a mile překvapila dobrá vůle spousty lidí, i rychlost, s jakou pomáhali. Jen bych chtěla upozornit, že konto je určené na pomoc i dalším potřebným, takže ta částka pro děti ještě není zdaleka dvojnásobná:-) Vím to bohužel kvůli vlastní chybě,kdy jsem vkládala zrnka na účet v hotovosti a bez variabilního symbolu, až pak jsem zjistila, že tím pádem není jasné komu příspěvek patří. Řešila jsem to dodatečně se zřizovateli sbírky, jsou to velmi vstřícné a chápavé dámy:-) Lenka

Anonymní řekl(a)...

Leni, nějak tomu nerozumím. Předpokládala jsem, že variabilní symbol určuje to, komu peníze připadnou, tudíž bych částku na transparentním účtu připisovala Sárince a Kubíkovi. Ale tento blog asi není to pravé místo, kde tuto otázku řešit.
Buď jak buď, doufám, že se vybere co nejvíc.
Lucie

Anonymní řekl(a)...

Luci, přesně jak říkáš, podle variabilního symbolu se rozlišuje komu příspěvky náleží - a já na v.s. zapomněla, tak jsem to musela napravovat přes Zrnka, ale podařilo se:-) když jsem psala předchozí komentář, tak jsem podle v.s. k dvojnásobku částky nedošla, tak jen to jsem chtěla říct, aby dárci náhodou nepolevili:-) Jsem moc ráda, že to probíhá tak pěkně a přeju dětem, aby se zrníčka sypala dál:-) Má to smysl.
Klidný týden celé rodině přeji. Lenka

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji Vám všem. Pán Bůh Vám to zaplat', jak se u nás říkávalo.