Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 9. prosince 2011

Srdíčkové dny & Srdce pro děti

Po delší odmlce Vás všechny zdravím a přeji co možná nejklidnější prožití předvánočního času.

Pro Ty, kteří občas míří na nákup do řetězce společnosti Lidl, nabízím tip, jak zakoupením magnetky nebo přívěsku udělat radost dětem nejen vlastním - viz. zde.

Výtěžek sbírky je určen na pomoc
konkrétně nemocným dětem:

- s EB nemocí tzv. "motýlích křídel"
- se svalovou atrofií a dystrofií
- s mozkovou obrnou
- s mukopolysacharidózou
- s autismem
- pro děti po těžkých popáleninách
- pro děti postižené onkologickým onemocněním
- dětem bez střeva


Srdíčkové dny v Lidlu jsou jednou z mnoha aktivit, které budou zakončeny benefičním galavečerem "Srdce pro děti", vysílaném na TV Prima 17.12.

Během těchto dnů i v průběhu galavečera můžete pomoci proměnit „dětské slzy v úsměv“. 
Jak?


Děkuji za všechny děti. Nejen za ty, které trpí mukopolysacharidózou.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Prispela jsem.to je to nejmensi,co muzu udelat pro vas i mnoho dalsich..bara

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den Moniko,
zdravím Vás a jsem ráda, že je o Vás zpráva. Na koncert se určitě kouknu a přispěju. A těším, se, že až bude po Novém roce víc času, že budu moci pravidelně přispět i na Vaše asistenty, jak jsme si o tom před časem na Vašem blogu psali (spíš psaly :-))
Přeju celé Vaší rodině co nejlepší předvánoční dny a dětem, aby se dařilo co nejlíp to jde! Martina, Sušice

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, urcite prispeji take.
Doufam, ze se mate lepe. Moc na Vas myslim, pa Lucie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Milá Báro, Martino, Lucie, děkuji mnohokrát.
Martino,pro naši rodinu se rýsuje projekt na www.zrnka.cz Zatím se vše ve fázi vyřizování, ale až budu vědět konkrétní informace, určitě o tom napíši. Děkuji moc.

Kopretina řekl(a)...

Moniko, myslím na vás, a přeji vám, jak jen to ve vaší situaci jde, poklidný předvánoční čas. A že se Zrnka rozhodla vás podpořit, to mne těší.

Anonymní řekl(a)...

Cau Moniko,dostala jsem se k tvemu blogu asi po mesici a ctu si o tom placi. Nas Oliver takhle parkrat taky plakal, prijde to z niceho nic, odejde to stejne nahle, vylekala jsem se desne, kdyz to bylo poprve, byla v tom placi cela zoufalost lidstva a ja tez nabizela vsevchno mozne a nic nezmohla.Oliver mne odstrcil a poslal pryc a hned zas pritahl v objeti a tak furt dokola.Nejdelsi zatim trval pres pul hodiny. Primopina mi to nocni dasy, ktere mel parkrat nas starsi syn. Olik to ma ale ve dne. V noci tez obcas poplakava ze spani, to dela uz min rok.Nepripada mi to fyzicke, ale spis psychicke, jako unava nebo nevim co nebo ta uzkost nebo tak.Tereza J.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, Moniko, též jsem přispěla a ještě přispěji, u nás ve Svitávách to v kasičkách pěkně cinká, už se těším na sobotní koncert a jsem zvědavá na cílovou částku, která je pro dobro dětí. Zdravím, Jana, Svitavy

Monika Zavadilová řekl(a)...

Teri, dík moc za napsání. Noční děsy v bdělém stavu - to je pro Kubíka přesně výstižné. Zatím pokaždé přišly večer. Právě včera jsme si zase jeden prožili. U Sárinky jsme na různé druhy křiku zvyklí, většinu jsme si jistí, že to nejsou bolesti,ale Kubík nás zatím děsí. Doposud byl andílek. Sáruš má ted' podobné pláče půl hodiny poté, co usne. S děsem se vzbudí a běhá po domě a strašně křičí. Pak následuje další fáze uspávání. A tak pořád dokola.
PS. Jsem ráda, že ses ozvala, trochu jsem se bála, že jsem s Tebou ztratila kontakt. Tvému manželovi jsem v létě odpovídala, ale nevím, zda můj zmatečný mail (psala jsem v rychlosti na zahradě s obkladačem - který chtěl, abych během minuty zvolila barvu spárovací hmoty - za zády:-) vůbec dostal. Mějte se co nejlépe.

Amelie řekl(a)...

Ráda přispěju. Moni, krásný advent...moc na vás myslím.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, zrovna jsem vás viděla na Primě - a písmenka získala tvář:-))
MOC přeji pevné nervy a jak to jen napsat...ať i v těch málo okamžicích přijde odpočinek...nevím, mám pocit, že kromě osobní pomoci to moc nepomůže...
Moc korunek bohužel neodešlo, ale přejeme celé Vaší rodince co nejvíce pomoci!!!!!!
M-

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji :-))

Anonymní řekl(a)...

na pořad jsem se dívala. peněz se sešlo, myslím, dost. přeji vám, aby se k vám něco z toho dostalo, potřebujete je!!!

ani nevíte kolik lidí na vás myslí


s.

Monika Zavadilová řekl(a)...

Milá S., děkuji mnohokrát.Peníze dostane Společnost pro MPS, naše děti by měly obdržet tři dárečky, na kterých jsme se předem domluvili. Ale o tom jistě ještě napíši. Krásné a požehnané Vánoce Vám všem.