Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


úterý 1. listopadu 2011

I rodinu Adamsovu strčíme do kapsy:-)

Trocha (černého) humoru v tento dušičkový čas neuškodí. Vystrašili, nebo pobavili jsme Vás alespoň trochu? :-)
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahooooj, no Vam to ale slusiiii :-))))
Bohuzel mi to nejde spustit, ale i jako fotka dobry ;-)
Papa Lucie

Anonymní řekl(a)...

Tak se zadarilo - PARADA !!!! Fakt me to pobavilo. Je fajn Vas videt nazivo :-))))Lucie

Anonymní řekl(a)...

Bezvadné, moc jsem se pobavila a slušelo vám to mooc.... Yvona

Justynka a Lucka řekl(a)...

Jib,jab máme moc rádi,když není co dělat s neteřemi a synovcem se tím bavíme:-)Vám to tedy moooc sluší:-)

Tuška řekl(a)...

Perfektní!!! :o)))

Praštěná trojmatka řekl(a)...

Super:-D

Anonymní řekl(a)...

I já jsem se pobavila! A Sáruška je bezkonkurenční! Eva

Anonymní řekl(a)...

Hehehe hahaha, to nemá chybu :-D :-D

AndyPan řekl(a)...

Dobrý!!!

Lenka řekl(a)...

Úžasné!!!! Asi jsem barbar, ale vůbec to neznám, o to to byl pro mne větší zážitek. Jste tam naprosto úžasní!!!!!