Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


sobota 22. října 2011

Vůně podzimu

Dnes jsme si nemohli nechat ujít účast na Dýňových slavnostech, které se již tradičně konají v nedalekém zahradnickém centru a každoroční Drakiádu pořádanou ve vedlejší vesnici.
 Dopoledne jsme vzali děti na prohlídku pumpkinů (píši, jak užívá a zná Sárinka:-) Věděli jsme, že bude nadšená.
 Bylo krásně. Mrazivo, ale krásně.


Odpoledne jsme vyrazili na drakiádu. Opět - hlavně kvůli Sárince. Jelikož jsme jí dopolední účastí na Dýňových slavnostech nedopřáli její obvyklé zdřímnutí v kočárku, usnula chvíli poté, co jsme vyšli.
 Draky tedy nakonec neviděla. Ale ani nás to moc nemrzelo, protože jsme stejně přišli pozdě a na poli už jsme zahlédli jen pár pozdních účastníků. Nebo vytrvalých nadšenců?
" Maminko, nezapomeň, že jsi koupila i jednu dýni, kterou máš uvařit!"
 Sárinka dohlíží na tátu. Výrobu dýňového strašáka si nemohla nechat ujít:-)

A tady jej máme - náš fešný strašák hlídající vstup do domu:-)

Den se vydařil, stašáka máme, domácností se line vůně čerstvě upečeného chleba a jablečného crispu...Podzimní idylka. 
Nadechněte se, jistě ucítíte tu jablečno-skořicovou vůni, kterou posílám i do Vašich domovů.
 Na úplný konec - bonusová fotka z dnešního dne aneb Můj velký úlovek - Kubíček dívající se přímo do objektivu. A s úsměvem.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, uplne citim tu kraaasnou vuni ;-)
Mam radost, ze jste prozili krasny den. Fotka Kubicka je nadherna. Pumpkinak je super a deti na pumpkinech taky ;-)
Mejte se fajn, papa Lucie

AndyPan řekl(a)...

Ta Kubíčkova fotka je úžasná...

Justynka a Lucka řekl(a)...

Jůůů nádherné dýničky,ty já mám taky moc ráda:-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, o víkendu jsme taky dlabali a já na vás vzpomínala, protože si vzpomínám, jak si o dýních loni psala a já "natotata" musela koupit taky dýni, vydlabat a uvařit výbornou dýňovou polévku. Hezký den! Eva

Dana řekl(a)...

Áách, to je vůně a ještě krásnější je čtení. Fotky i tvoje psaní mi pohladilo po duši. Moc vám přeju více takových dní. Inspirovala si mě. Já jsem posedlá vůní skořice (vlastně vůní už skoro vánoční)...Budu muset něco upéct a taky si udělal zásoby voňavých svící. :-)

Lenka řekl(a)...

Nádherné podzimní fotky, Sárince a Kubíčkovi to moc sluší. Děkujeme za jablíčkovo-skořicovou vůni, pohladila po duši.