Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


sobota 1. října 2011

Předvánoční nálada

Již druhý den se z naší domácností rozléhají melodie lahodící uchu i duši - medodie vánočních koled. Sárinka si vzpomněla na písničku "Merry Christmas", začala ji prozpěvovat a chtěla, bych jí pomohla a přidala se. Znám ale jen refrén, tak jsem prohrabala Martinovy věci a našla kazetu, kterou jí o Vánocích pouští. Byla nadšená a spokojená. Od malička je velmi muzikální a zpěvavá. Už když začala říkat první slova, nestačili jsme se divit - měla hlas jako zvon:-)


 Dokáže se zaposlouchat i na 20 minut, takže v té chvíli ji mohu nakrmit u stolu, nebo umýt nádobí.

Vánoce v říjnu navíc v období, které svými teplotami spíš připomíná letošní zapomenuté léto?
 Hm, proč ne:-)?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni, jaka nahoda !!! Vcera vecer syn objevil zpevnik a misto pohadky jsem zpivala koledy ;-) dnes jsem cely den nemohla z hlavy dostat rolnicky, rolnicky, kdo pak .....Opravdu se to k tomu pocasi velmi hodi :-)))
Je super, ze hudba Sarus pohlti az na 20 min.a Ty mas chvilku na neco jineho. Nadherne fotky princezny :-)
Posilam pohlazeni a dobrou noc vsem doma, Lucie

Anonymní řekl(a)...

Moni, to znám, u nás s oblibou hrají koledy klidně v červenci....oba kluci je mají rádi...
Magda

Jitka Neradová řekl(a)...

Když je nálada na koledy, je jedno, jaký je měsíc. Nač čekat, až budou koledy na pořadu dne, když se chce zpívat teď. Hezky si to užívejte.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni,

jen ať si Sárinka koledy zpívá, za ten její úsměv to určitě stojí.

Z fotky jsem vyrušila,že už jste přestěhovaní, k tomu moc gratuluju, snad se vám bude v novém líbit a Sárinka s Kubíčkem si zvyknou. Ta přestavba se vám opravdu moc povedla, žasla jsem, jak to máte do detailů promyšlené, tak přeju, aby nová část domu splnila vaše očekávání.

S chutí jsem si pročetla zpětně příspěvky za delší dobu a zastyděla jsem se, že jsem zapomněla Kubíčkovi popřát k narozeninám. Moc se za nás omlouvám, přála bych jemu i vám hlavně, aby byl co nejvíc v pohodě, nic ho netrápilo a v mezích možností co nejméně problémů a co nejvíce šťastných chvilek a drobných, ale pro vás cenných radostí s ním. Na fotkách to všem moc sluší.

Opatrujte se, dětem posílám pohlazení, Tomáš pak speciálně zdraví Sárinku.

Iva

Monika Zavadilová řekl(a)...

Ivi, děkuji moc za přání Kubíčkovi. Zatím se nám bydlí dobře, je to sice stále provizorium, ale ted se pracuje na té staré části,kterou znáš, tak až ta bude hotová, bude to prima pro všechny.

Tomíkovi dej za mě pusu. Ani nevíš, jak jsem ráda, že se o Sárinku zajímá. Je moc šikovný.