Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 10. října 2011

Počasí je na draka...

...Tak proč se o něm nenaučit novou básničku? Doposud jsem dětem odříkavala jednu jedinou na téma drak, kterou jsem kdysi slyšela od Františka z Kouzelné školky - Špity špity dráčku...Je velmi triviální:-) Na Googlu jsem narazila na Podzimní básničku. Líbila se mi první a poslední sloka, tak se ji se Sárinkou učíme.
                                                                Už se zase barví listí                                         
do červena, do zlata,

je to pro něj velké štěstí,

že nepadá do bláta!


Větřík mírně pofukuje

nad loukou i nad polem.

Drak ve vzduchu poletuje,

my ho sledujem...
 Sárinka tematiku draků a dráčků zbožňuje. Na vchodových dveřích nám tedy nemůže chybět:-) Sárinka jej zevnitř vidí, vždy se u něj na chvíli zastaví a snaží se ho tahat za ocas. (Budu muset zase vyleštit sklo:-)
Dalším hitem dnešních dnů, které trávíme doma, je pumpkin. Píši, jak říká Sárinka. Dýně má nějaké skryté kouzlo. Pokud ji uvidí v cizím prostředí (kde se cítí nejistě), pokaždé se jí rozzáří oči. Nedávno jsem ji kvůli keramické dýni - dekoraci nemohla dostat z ordinace dětské psychiatričky:-) Paní doktorka byla mile překvapena, když Sárinka hlučně hlásila: "To je pumpkin, to je pumpkin!"

Měla bych zajet do nedalekého zahradnictví pro dýni, abychom mohli vyrobit pořádného strašáka!
Počasí je na draka, stále zůstáváme doma, tak se něčím musíme zabavit.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Děkuju děkuju :)
S tou pestrostí jsem to myslela právě spíše na Vás než na děti.
Víte, děti libující si/potřebující stereotyp, můžou rodiče buď "utlačit", anebo rozvinout.
Já sama si někdy připadám jako v jiném světě. A to je nejedná o nic extra závažného (zatím nepřiklepnutá PAS a LMD).

Vaše články jsou pestré! Dokážete popsat pokaždé něco jiného. Maličkost se promění v hlubší zážitek...
A to se mi hodně líbí.
...
Někteří lidi mají potřebu prohrát předem, deptají se a ubíjejí výčitkama a smutkama.
Velmi velmi obdivuju Vaši (pro mě třeba samozřejmou, ale pro některé nepochopitelnou) zdravou schopnost psát a fotit a dokumentovat:-)
...
Díky že si tady můžu chodit číst a dívat se!
:-) mmch též se chystáme ke dlabání dýně :-) Pumpkinování zdar! K.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni, taky doma milujeme dyne a draky...ja jen to pocasi nemusim....Doufam, ze zdravi drzi a vydrzi ;-) Myslim, na Vas. Papa Lucie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Milá K. Díky za Vaše slova a uznání. ...Ale věřte, že i ty smutky, výčitky a pocity nespravedlnosti se dostavují.. Snažím se s nimi bojovat, jak nejlépe umím. Občas to jde ztuha.
Budu ráda,když nám zůstanete věrná a občas napíšete:-)