Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


středa 26. října 2011

Pat a Mat

Včera jsem přivezla od tchýně obrovský pytel s plyšovými hračkami. Den, kdy přestaneme bydlet v provizoriu se rychle blíží a já se bavím přestavami a vymýšlením, jak zařídit dětem jejich pokojíčky a velkou hernu. Prostory musí obsahovat minumum nábytku, musí být co nejbezpečnější, ale zároveň chci, aby působily vesele a útulně.

Plyšové hračky děti nikdy moc nezajímaly. Ve druhém roce měla Sárinka krátké období, kdy se jí líbili medvídci, žabák nebo Pat a Mat. O panenky nikdy zájem nejevila. Po přestěhování na Moravu a se započetím rekonstrukce domu u nás nebylo místo na přebytečnosti. Všechny plyšové hračky a polštářky jsem naházela od pytle a odvezla k babičce. Nikdo si jich nevšímal. Snad jen pohodil na zem a pak přes ně Sárinka padala.

Už brzy nastane chvíle, kdy je budu moci opět vytáhnout na světlo světa. Děti si s nimi hrát nebudou, ale k dekoraci pokojů poslouží skvěle. Těším se, až je posadím na poličky, na parapety a do koutů pokojíčků.
Dnes jsem z pytle vytáhla Mata a ukázala ho Sárince s dotazem:" Sárinko, kdo to je?" Odpověd' byla okamžitá: "To je Pat."!!!! Po téměř dvou letech si bez problémů vzpomněla!! Zaměnila jen jména. A to žádné DVD s Patem a Matem doma nemáme a spojení Pat a Mat u nás v posledním roce nepadlo.
Občas žasneme, jaké drobnosti jí v hlavičce utkvěly z období 1-3 let. 

Udělala mi obrovskou radost. Tu mi nezkazil ani fakt, že o Mata a Pata (kterého jsem jí také vyndala, abych jí připomněla "barevný" rozdíl mezi nimi:-) jevila zájem jen prvních pět minut a od té chvíle se oba kutilové válí kdesi v koutě:-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, Sarinka je uzasna. Je videt, ze i pres onemocneni je to bystre devcatko s pameti jako slon.
A Pat a Mat ?? Taky nevim, ktery je ktery :-))))
Preji Vam, at jste brzy v novem ;-)
Posilam pohlazeni, Lucie

Lenka řekl(a)...

Moni, sdílím tvoji radost, je úžasné,jak si Sárinka pamatuje. U nás plyšáci taky leží v koutě, ale snad se jednou taky dočkám dětských pokojíčků a jejich výzdoby právě těmi plyšáky. Jinak taky nevím, který je Pat a který Mat. Mějte se hezky a ať se vám v novém líbí.