Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 28. října 2011

Miracle Drug



  Pozoruji Sárinku a Kubíčka, bolí mě srdíčko a v hlavě mi zní známá písnička - Miracle Drug. Zpívá se v ní o tom, co si zoufale přeji a na co právě myslím....

I want a trip inside your head
Spend the day there...
To hear the things you haven't said
And see what you might see

8 komentářů:

Justynka a Lucka řekl(a)...

Mony taky bych ráda brala nějakou zázračnou drogu,která by uzdravila naše dětičky:-(

Anonymní řekl(a)...

Zlatíčka moje, Moni má zlatá, i mě kousek mého srdíčka denně bolí.... Kéž by nějaká miracle drug ... aspoň jednou byla! Kéž by! Eva

Lenka řekl(a)...

Moc lidí na světě by si přálo miracle drug i my jsme mezi nimi. Přesto vy jste na prvním místě a moc bych si přála, aby se jakýkoliv zázrak stal právě u vás.

kočička řekl(a)...

miluju U2,věřím,v to,co si člověk vroucně přeje...........

Anonymní řekl(a)...

Milá Moni, každý má nějaké to trápení. Někdo ho skrývá, někdo přizná. Nevěřím, že je na světě někdo, kdo nemusí nést žádný svůj kříž. Pokud ano, je to jen dočasné. Každý ho má však tak velký, jak unese. Vy jste s Martinem obdivuhodní lidé a já si myslím, že Váš kříž a Vaše trápení by jen tak někdo neunesl. Máte můj obdiv a moji úctu. Hluboce se před vámi oběma skláním. Chtěla bych vás všechny obejmout, pohladit děti. Najít zázračnou pilulku, ... Nic z toho nejde. Nezbývá, než se vzchopit a jít dál. Moni, usměj se přes slzy a pojď dál. Neboj, sluníčko zase vyjde, chmurný dušičkový čas se prozáří a probarví zlatými paprsky. Za pár dnů přijede Svatý Martin na svém bílém koni a paní Zima ovládne přírodu. Na okna nakreslí nádherné květiny. A po ní přijde jaro.
Moni, drž se. Myslím na vás všechny. Přeji tobě i tvým blízkým co nejvíc krásných dnů a pohodu do srdíček. Pa. M

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, miluju U2, libi se mi,jakou osvetu siri, o cem zpivaji....ani nevis, jak bych si prala, aby bylo vsechno jinak.
Posilam pohlazeni, Lucie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji všem za napsání.

Anonymní řekl(a)...

Moni, dostavam se po dkouhe dobe k pc, myslim na vas kazdy den. U2 mam hodne rada ... ale to nemeni nic na tom, ze na vas myslim a porad a kazdy den si preji, aby se vse v dbore u vas obratilo. Vse uplen vystizne i za me vyjadrila pani M. Jsem kazdym dnem s vami, preji si at mate hodne sily, at jste s Martinem stale tak uzasni, jak jste ... protoze hodne lidi i mych kamaradu by si z vas melo brat hodne ponauceni :-). Moni, mejte se moc fajn ... Monika