Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


neděle 30. října 2011

Helloweenská

"Vypadáme dost strašidelně? Musíme se přece ochránit před zlými duchy:-)"

9 komentářů:

AndyPan řekl(a)...

vypadáte...:-))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni, moc pekne ;-) Kubik jak kdyby rikal "jeste kousek a varis se v mem kotliku " !!! ;-))))
Posilam pohlazeni, Lucie

kočička řekl(a)...

obrázek mi připomíná obrazy od Dalího,surreálné,snivé,neskutečné.
Nemějte mně za rejpala,ale jak to,když jste děti vychovávali bilingvinně,že máte chybu v nadpisu?Halloween,ne hello,ten svátek nemá s pozdravem nic společného.Mějte se se,držím Vám palce.

Anonymní řekl(a)...

Mila "kocicko" - Vase starosti bych chtela mit. Helena

Monika Zavadilová řekl(a)...

Kočičko, já o chybě vím, ale když už jsem ji jednou publikovala, nechtěla jsem se opravovat. Navíc já si takové překlepy mohu dovolit - anglicky na děti mluví jen manžel:-))

kočička řekl(a)...

Sleduji váš blog,starosti,co by chtěla mít paní Helena,jsou,že,v naší rodině,mé milované babičce,mému otci,zemřela sestra Jitunka,na leukemii,měla ji od 9let,do 14.Prodloužili jí život léky,ze Švýcarska,vím,že ani v dnešní době není léčba zcela jistě úspěšná.Přesto věřím,v zázraky,existuje jistá synchronicita,nebo se život projevuje somatizací,náznaky,proto se zajímám,o zdánlivě nesouvisející jevy.To na vysvětlenou.Babička si ukrátila život,svou sebelítostí,tehdy se to nezpracovávalo,bylo to pro ní trauma,pro celou rodinu.Ale vždy byla plná lásky a soucitu,k ostatním.Tímto sděluji Heleně,ať si strčí své soudy za klobouk.Vám paní Zavadilová,hlavně dětem stále držím palce,zejména v pokroku vědy a léčby,Toť vše,v tento pietní den.S úctou.

Monika Zavadilová řekl(a)...

Kočičko, děkuji za napsání. Věřte, že paní Helena má za sebou stejně bolestné (či snad ještě bolestnější) zkušenosti jako Vy. Pomáhala se starat o těžce nemocného vnuka, který jí a její dceři nakonec ve věku devíti let zemřel v náručí. Její vnuk trpěl Sanfilippo syndromem.

kočička řekl(a)...

Moc děkuji za vysvětlení,z Vašeho odkazu jsem příběh paní H. viděla,už asi před 2 lety,bylo vidět,s jakou láskou a statečností pečuje o vnoučka,cítila jsem a cítím hlubokou úctu a nemám slov,obsah nemohou vyjádřit.Snad si to také přečte.A děkuji,za ten dar,zprostředkování,osvětu a ukázání cesty,mohu a to dělám,intenzívně si přeji,aby se v tomto směru mnohé změnilo a vynakládaly se prostředky,nejen na komerční vývoj léků,pro účel zisku.A v duši na Vás myslím,neboť síla myšlenky směřuje a moje kočičky drží tlapičky a já s nimi.

Monika Zavadilová řekl(a)...

Děkuji.