Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


úterý 25. října 2011

Cesty k lidem

Kdykoli se přestěhujeme, vždy bydlíme 10 minut jízdy autem od hypermaketu Globus. Náhoda. Přiznám se - i já pravidelně nakupuji v tomto stánku konzumu. Za ta léta jsem si zvykla na rozmístění zboží, spoustu z nabízeného sortimentu jsem si oblíbila. Rychlá orientace v hypermarketu mi zkracuje dobu strávenou nakupováním, které považuji za nutné zlo.

Poslední měsíce se mi nakupuje s větší radostí. Díky bohulibé myšlence nazvané Cesty k lidem.
Nakoupím a ještě mohu pomoci. Když si na účtence prohlížím částku, kterou jsem přišpěla na koupi speciálně upravených vozů, nepřipadám si nijak štědře - částka se vždy pohybuje kolem 20ti Kč. Když ale vidím zástupy lidí u pokladen, pokaždé mě zahřeje u sdrdíčka pomyšlení, že i kdyby byl každý z nákupujících tak (ne)štědrý jako já, potřebných 15 mil Kč se jistě nashromáždí.

Spousta lidí nám pomáhá a posílá peníze na auto, které pro děti potřebujeme, a tak jsem ráda, že i já mohu při každém nákupu přispět na koupi auta jiným, pro které je též nezbytností.
Jan Jiráň 
"Říkáme si - až splatím dluhy, až doplatím hypotéku, až si koupím nové auto...tak pomůžu. A neuvědomujeme si, že pomoct můžeme hned. I když jen trošku, ale hned." 
Děkuji všem, kteří pomáhají.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni,
Globus mame strasne daleko. je to skoda, neb je to fakt skvely obchod, ktery navic jeste pomaha....Presto ze nenakupuji v Globusu, prispeji alespon na konto Bariera.
Tez dekuji lidem, za skvelou myslenku a ze pomahaji.
Moni, doufam ze se mate fajn a vyhybaji se Vam nemoce. Moc na Vas myslim, papa Lucie.

AndyPan řekl(a)...

My tam nakupujeme, mám ho tak pět minut..

Amelie řekl(a)...

Máme to daleko, nikdy jsem tam nebyla. Ale projekt super.

Lenka řekl(a)...

Výborný projekt. Mohlo by jich být více i v jiných síťích, protože každému není Glóbus dostupný. Taktéž ho mám ráda, ale je pro nás méně dostupný.