Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 30. září 2011

Strach a smutnění v jinak úžasném dnu

Nedávno mně napsala kamarádka, že si chtěla přečíst náš příběh, na který mám odkaz v pravém panelu blogu a který jsem kdysi pověděla redaktorovi Hospodářských novin.  Protože náš život žiji a nečtu si o něm :-), vůbec jsem nevěděla, že již dávno není k přečtení. Článek byl přesunut do placené části webového portálu HN, takže je většině lidí nepřístupný. Zde jej tedy nabízím ještě jednou - vložila jsem jej pod datum, kdy vyšel.

Moji rekapitulaci jsem si přečetla a opět připomněla všechny ty krušné chvíle, které máme za sebou. Chvílemi jsem měla pocit, že to přece nemůže být pravda, že to přece nemůže být náš život. Přepadlo mě smutnění.

Strach o děti a o naši budoucnost ještě umocnil pohled na Kubíčkovo mateřské znaménko. Poslední dobou jsem si ho nevšímala - má jej vzadu na krku pod vláskama. Za poslední tři čtyři týdny se očividně zvětšilo a má zvláštní (jakoby drsný) povrch. Zdálo se mi i trochu krvavé. Martin se mě snažil uklidnit, že si jej Kubík určitě jen rozšrábal (tím ovšem nevysvětlil zvětšení). Volala jsem pediatričce a ta nás rovnou přesměrovala na dětského dermatologa. Objednaní jsme až na druhou polovinu října. Do té doby budu jako na jehlách. ...Znaménko opravdu nevypadá dobře a k tomu Kubík jako světlý fototyp...

Mimo mé smutnění a obavy o Kubíčka v první polovině dne se dnešek vyvedl naprosto perfektně. Stejně jako počasí :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, ve vlaskach se tvori spise zhruble bradavicky, ktere celkem rychle rostou. Ja jich mela 5, nechala si je vyriznout a uz mam 3 zpet. Verim, ze to nic vazneho nebude. Moc preji, at se citis lepe a deti jsou v pohode. Pa Lucie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Luci, děkuji za napsání. Od zdravotní sestry je to uklidňující zpráva. Dík moc.

Praštěná trojmatka řekl(a)...

Nebo to bude hemangiom, ten se naleje krví, pak se na něm vytvoří strup a odloupne se a je to zas v klidu :-)

Praštěná trojmatka řekl(a)...

taky jeden takový na krku mám :-)

AndyPan řekl(a)...

Držím palečky, a´t je to v pořádku.