Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


sobota 27. srpna 2011

Odpočinek

Včera dopoledne jsem se vrátila z mé třídenní dovolené. Byla naplánovaná již dříve, ale několikrát byla odložena. Odpočinek přišel v pravou chvíli. Byla jsem unavená únavou, která se nelepšila, ani když se mi dostalo delšího spánku. Byla jsem unavená únavou konstantní. Nutně jsem potřebovala změnu. Toužila jsem být na pár dní někde, kde po mně nikdo nic nebude chtít, kde se budu moci v klidu najíst a vyspat. Cítila, že potřebuji odjet a odpočinout si od neustálého měnění plen, doplňování pitíček (hlavně Kubíčkovi), Sárinčina povyku a jejích neustálých doteků. Doslova jsem se cítila příliš osahaná.

Rodinná dovolená, kterou bych tak ráda prožila, je u nás neuskutečitelným snem. Taktéž dovolená s Martinem. Nakonec odpočinek u rodičů nebyl vůbec špatnou volbou.  Nechala jsem se obsluhovat a hodně jsem odpočívala.

Úterní dopoledne bylo pro mne ještě cestovnní, odpoledne pak již návštěvní, následující den výletní (a velmi vydařený), čtvrteční den válecí s knížkou v ruce (vždyt' ji čtu už od února!) a v pátek ráno mě rodiče odvezli na autobus, který mne po 1,5 hodině jízdy vyplivnul až v Brně:-))

Nezdálo se, že by mě mí malí miláčci nějak postrádali. Táta se o ně umí postarat stejně dobře jako já (možná ještě lépe:-))

Na vlastní kůži jsem poznala, že i taková minidovolená má svůj význam. S Martinem jsme se shodli, že podobné krátké odpočinky si budeme střídavě dopřávat častěji. Jsou pro nás praktičtější než týdenní (nebo vícedenní) volno - hlavně kvůli organizaci domácnosti a taky by nebylo smysluplné, aby jen z nás dlouhodoběji odpočíval na úkor vyčerpání toho druhého.

5 komentářů:

Lenka řekl(a)...

Takový odpočinek je nutností, pro vás oba dvojnásob! Přeji hezký zbytek víkendu a ať ta načerpaná energie vydrží co nejdéle.

Anonymní řekl(a)...

Moni, děláte to moc dobře, semtam takový odpočinek je pro Vás naprostou nutností, neustále myslím na to, jak máte úžasného manžela! Jana K.

AndyPan řekl(a)...

Určitě to je nutnost, líbí se mil že si umíte s mužem vyjít vstříc..a moc přeju aby ta energie nějakou chvilku vydržela.

Anonymní řekl(a)...

Mila Moni, jsem rada, ze jsi si chvilku odpocinula. Martin je skvely tata. Maloktery by dve deti zvladnul.
Jste oba bajecni rodicove ;-)
Posilam pohlazeni detem, Lucie

Amelie řekl(a)...

Gratuluji k mini dovolené, odpočinek je potřeba!!