Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


úterý 30. srpna 2011

"I love you"

Vůbec jsem nevěděla, že Sárinka opět říká větu, která vždy zněla našim uším jako rajská hudba:
"I love you."

Dnes jsem uslyšela, jak říká Martinovi, že ho má ráda a nejdřív jsem si myslela, že jsem se přeslechla, ačkoli slova vyslovovala velmi srozumitelně. Martin mi potvrdil, že o "I love you" skutečně šlo. Toto vyznání sice nezačala říkat ze svého vlastního popudu ( "trénink" prý probíhá při odpoledních pobytech na zahradě :-), přesto ho považujeme za malý zázrak. Zdálo se, že si uvědomuje, že řekla něco moc hezkého, protože se jí okamžitě dostalo věškeré naší pozornosti :-)

Je úžasná. 

We love you too, Sárinko!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Je prostě úžasná, sladká... ta naše princezna!Hezký den!Eva

Markéta a Luki řekl(a)...

úžasná věta a ještě úžasnější Sárinka :-)))))))

musí být nádherné to slyšet :-)

AndyPan řekl(a)...

tak to je moc krásný...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Mony, Sarinka je uzasna. Kubicek Vam to rika urcite taky, jen potaji :-)
Taky vas mam v srdicku.Pa Lucie

Anonymní řekl(a)...

....zazraky se deji,ne ze ne....Lenka