Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 14. července 2011

Střípky z počátku léta - část 1.

Konečně máme zpátky notebook a já mohu upravovat fotky v programu, na nějž jsem zvyklá. (V minulých příspěvcích jsem uveřejňovala fota oklikou přes Rajče, a to dost komplikovaně.) Takže tady je Sárinka zvěčněná na přelomu června a července.
Naše malá modelka. 
Sukýnky Sárince často neoblékám (přestože bych tak ráda), protože k volejbalovým nákoleníkům, které jí navlékáme (abychom ji ochránili před bolestivými pády), se nehodí. Daleko přirozenější jsou krat'ásky. Taky její kolébavá chůze, příliš tenká lýtka (v porovnání s jinými partiemi těla) a zdravotní boty působí k sukýnkám jaksi nepatřičně. Navíc kalhoty nebo šortky lépe "drží" plenu.
Ale na této fotce jí sukně moc sluší, nemyslíte?
Stejně bleskurychle jako se Sárinka dokáže rozplakat, se také dokáže rozesmát. Stačí jedno slovo, které jí zní libozvučně a má o dobrou náladu vystaráno. To byste nevěřili, jak legrační jméno dostal scarecrow v Bořkovi staviteli - Spud. (V ČJ Hugo?)
Spud:-))
S koukáním do objektivu nemá Sárinka - na rozdíl od Kubíka - žádný problém.
Již mnohokrát jsem psala, že Sárinka má ráda, když na zahradě rozděláme oheň. Má jej spojený s její oblíbenou činností - jedením. Sezóna grilování je v plném proudu, tak jí tuto radost dopřáváme, jak nejčastěji můžeme.Tady je zřejmé, jak netrpělivě se domáhá jídla. Nikdy nedokáže pochopit, že jídlo musí nejdříve vychladnout.
Sárinka výtvarnice. (S asistenkou.)
Spolu jsme také tvořily. Ale za ty pouhé čtyři minuty, které Sárinka dokázala "usedět", jsme byly obě na převlečení a stůl a židle na umytí:-)
Sárinka si ráda prohlíží obrázky - na látkových kostkách nevyjímaje. Nedávno mi přinesla ukázat tento obrázek. Říkám jí: "To je koza."  Ale Sárinka nato: "Six, six, six." Holčička moje zlatá a chytrá. Viděla písmeno"g" obráceně a poznala v něm číslo šest!! Čas od času se stává, že si vzpomene na věci, které kdysi dobře znala. (Např. čísla do deseti dokázala správně poznat už ve 2 letech - v ČJ i AJ.)

Pokračování zítra..."na mušce" bude Kubíček. A já běžím spát, protože mám za sebou den cestování do matičky Prahy a extra brzké vstávání. Budík jsem k němu nepotřebovala, o to se postarala Sárinka. Marně jsem se jí ve 4.15 snažila vysvětlit, že tak brzy mi autobus opravdu nejede a že můžeme další hodinu a půl spát....Dobrou noc.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moni, krásné fotky, v sukýnce je Sárinka jako princeznička .... jsi dobrá, že při tak brzkém vstávání ještě večer funguješ u pc. Už se těším na fotky Kubíčka. Monika

AndyPan řekl(a)...

na té první fotce je tak krásná...

Anonymní řekl(a)...

Oba jsou krásní malí lidé :) Sárinka má vlásky jako Zlatovláska. Obdivuju, že zvládáte česat culíky a vázat gumičky, ozdobičky. Je opravdu princeznovská :)
Lenka

Anonymní řekl(a)...

Už se na vás moc teším! Eva

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni,
Sarus je uplna princezna, i s nakoleniky :-)
Tesim se na dalsi fotky.
Preji pohodove proslunene dny, Lucie

Anonymní řekl(a)...

Opravdu moc pěkné fotky Moni! Magda

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky. Sukýnka jí moc sluší.