Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


úterý 5. července 2011

Slíbené fotky

Přestože stále nemáme spravený notebook a tudíž nemohu ani pracovat s fotkami, přikládám slíbené fotky nových autosedaček. Ty si vyžádalo Čtení pomáhá, a tak Martin vymyslel způsob, jak zpracovat alespoň tyto dvě.
Zítra má přijet technik firmy Otto Bock s opravenou součástkou Sárinčina nového zdravotního kočárku, a tak jej "využijeme" k upravení sedaček. Zjistili jsme, že Sáruščina není úplně správně nastavena.

Vytočení sedačky směrem ke dveřím je opravdu svělý nápad. Často Kubík křičel strachem, když jsem se jej do jeho staré sedačky snažila připnout běžným způsobem. Tentokrát jsem jej bez nářků posadila, zajistila a lehce zasunula na místo:)

Více o našem životě těchto dnů až v příštím příspěvku.
Všem přeji krásné léto a co nejpříjemnější prázdninové zážitky!

4 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Nádherné sedačky. Taky bysme ji "uživili".

Tuška řekl(a)...

No fakt dobré. Myslím, že i pro Ninu by se taková hodila, ona nemumí vylézt do auta a pořád ji tam musíme vnášet a vynášet a dost u toho vždy cítím záda a břicho :o(

Kopretina řekl(a)...

To je fajn, že Kubík to te´d zvládá lépe. Tak a´t dobře slouží.
Co nejpohodovější letní dny přeji
J.

Anonymní řekl(a)...

Super. Úžasní pomocníci v péči o děti. A skvělí lidé, kteří takového pomocníka dovedou navrhnout a pak vyrobit. Škoda jen, že se nevyrábí i pro poněkud starší a hlavně těžší človíčky. Mám na mysli svoji imobilní maminku, kterou vozím do sousedního města k očnímu lékaři. Je velmi těžká a já na to sama. Neuzvednu ji a ani nemohu.Je těžší než já. Pro ni je přesun z vozíku do auta a zase ven velmi obtížný. Snaží se co to dá a já také. Spolu to dáme, někdy až po půl hodině. Někdy se slzami bezmoci. Obě zpocené námahou a unavené.
Moni, mám radost z vašeho nedělního výletu podél Svitavy. V údolí bylo jistě krásně. Jen víc takových dnů. Jste stateční. Držte se i nadále. Dětem posílám pohlazení a Vám všem modlitbu o sílu.
Marta