Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


středa 20. července 2011

Mise není nemožná. Hlasujte, prosím !!

,

Sanfilippo team - dobrovolné sdružení amerických rodičů, jejichž dítě trpí mukopolysacharidózou III.typu/Sanfilippo syndromem - opět zažádalo o grant 250,000 dolarů na podporu výzkumu genové terapie, jejíž výsledky jsem uveřejňovala zde.


Máte-li účet na Facebooku, můžete denně poslat jeden hlas ve prospěch Sanfilippo teamu. Klikněte, prosím, na tento odkaz http://www.vivint.com/givesbackproject/charity/1471
Je to velmi snadné. Jen musíte dát najevo, že se Vám Vivint "líbí" :) V pravém horním rohu výše uvedeného odkazu klikněte na visit vivint.com, poté na "To se mi líbí". Přihlašte se (Log in) a pak stačí jen kliknout na VOTE.

Spousta lidí mi píše, že by ráda pomohla, ale neví jak. Tohle je přesně ta forma pomoci, kterou naše děti potřebují. Prosím hlasujte za Sárinku, Kubíčka.Věnujte jim, prosím, minutu denně a hlasujte. Pozte Sanfilippo dětem přiblížit se k naději na léčbu.

Po odhlasování se objeví toto oznámení o Vašem úspěšném hlasování a připomenutí, že můžete hlasovat opět zítra.

Success
We're glad you took the time to vote for a local charity that is performing outstanding service in your community. You can vote again tomorrow.

Hlasování končí 27. srpna 2011.
Děkuji mnohokrát!!!

4 komentáře:

Lenka řekl(a)...

Ahoj Moni, už dlouho jsem nenapsala komentář k tvým příspěvkům, já to moc nestíhám. Přiznám se, že v poslední době vše čtu zpětně s velkým zpožděním, ale nic nevynechám. Přesto se snažím, jak to jen jde posílat hlasy. To je pro vás teď daleko důležitější, než moje komentáře. Já jsem se s tím ze začátku nemohla nějak prodrat a dělám to oklikou, ale doufám, že to dělám správně. Konečný text mi vyjíždí a na mém facebooku se vždy zapíše vivint project s ang. textem. Moc, moc přeji, ať se zapojí co nejvíce lidí a ten naskakující počet je co nejvyšší. Držím palce.

Monika Zavadilová řekl(a)...

Leni, děkuji za hlasování. Nezáleží na tom, jak se k volení proklikáš, hlavně, že se Ti objeví poděkování na FB :-)) To je zpětná vazba, že jsi byla úspěšná:-)) Přeji Tobě a Tvé rodině hezké léto.

Anonymní řekl(a)...

Milá Moniko, neznáv Vás jinak než z tohoto blogu, obdivuju Vás a i když to asi vyzní divně, jsem na Vás pyšná. Na svůj profil na FB jsem dala odkaz na hlasování, stejně jako odkaz na archivní vysílání Klíče a zároveň poprosila všechny přátele o hlas. Držím Vám palce, moc Vás obdivuju, i když tuším a vím, že Vám nezbývá nic jiného, než žít a užívat si dnů tak, jak přicházejí. Držte se. Michaela Svobodová, Třebíč

Monika Zavadilová řekl(a)...

Milá Michaelo, děkuji mnohokrát. Za to, že se o děti zajímáte, že na nás myslíte, že hlasujete a hlavně, že povědomí o nemoci šíříte dál. Hlasy nutně potřebujeme, za prvním místem Sanfilipo team zaostává o cca 3tisíce hlasů.