Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 29. července 2011

Adámek

Ráno jsem dala Sárince zalaminovanou fotku a zeptala se jí: " Sárinko, kdo je to?" Dobře jsem věděla, že ví o koho jde, ale byla jsem zvědavá, zda mi odpoví. Ani na vteřinu s odpovědí nezávahala: "Adámek, Adámek." :)
 Včera jsme měli vzácnou návštěvu. Zase po roce se za námi přijela podívat kamarádka z Hostivice, odkud jsme se před dvěma lety odstěhovali. Vzala s sebou i šestiletého syna. Adámek byl úplně první Sárinčin hostivický kamarád. Poznali se, když jí bylo 5 měsíců a Adámkovi o šest měsíců více.
Eva je tedy jedna z mála mých kamarádek, která měla možnost poznat naše děti od nejútlejšího věku. Viděla jejich normální vývoj, prožívala naše radosti a pak i starosti s čekáním na Sárinčinu diagózu, pomáhala, když se po potvrzení nemoci také u Kubíčka naše životy ze dne na den změnily...
...Jezdí za námi, ikdyž bydlíme o 240km dál.
Přestože Sárinka Evu a Adámka neviděla rok, z její radostné reakce bylo zřejmé, že si je stále dobře pamatuje. To nás všechny potěšilo.

Adámek byl občas podivený ze Sárinčina chování, ale nebál se zeptat, "proč to Sárinka dělá?" Ocenila jsem, že se nebál zeptat. Myslím, že děti dnešní doby jsou daleko víc 
spontánnější, než jsme bývali my. A to je moc dobře.

Děkujeme za návštěvu a  budeme se zase těšit na shledanou!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty oči, ta radost, kterou Sáruška měla, když nás spatřila..... a já v tu chvíli věděla, že na nás nezapomněla! Spadla mi jedna "maličká" obava ze srdíčka, a byla jsem přešťasná!A jak se tulila, princezna moje! A Kubíček je hodný andílek!Byl to krásně strávený den..... tak rychle to uteklo a tolik jsme si toho Moni nestihly říct..... brzy zavolám! Myslím na Vás! Eva

Anonymní řekl(a)...

Mila rodinko,
je fajn mit skvele pratele ;-)
Sarinka je uzasna, jak si pamatuje.
Posilam pohlazeni, Lucie

Anonymní řekl(a)...

Podle fotek je znat, ze se Sarinka tulila a urcite mela radost z navstevy a i Kubicek byl pritulny ... krasny moment, ze si Adamka deti pamatuji. At mate takovych chvil co nejvice. Moc Vas vsichni zdravime. Monika

AndyPan řekl(a)...

je dobré mít někoho , kamarády, souzněné duše..tam 240 km nehraje roli.

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky a prima zážitky. Je krásné mít přátele, kteří nelitují času a peněz za benzín.