Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


neděle 19. června 2011

Sláva nazdar výletu

Od čtvrtečního odpoledne do dnešního poledne jsme výletovali , resp. zúčastnili se XVIII. setkání rodin dětí nemocných mukopolysacharidózou a obdobnými onemocněními, které proběhlo v Hrotovicích. Šlo o naši již 3. účast na podobném setkání. (Vzpomínky z našeho prvního setkání ve Všemině u Zlína jsou k přečtení zde, ze druhého setkání v Teplicích zde. ) O zážitcích a průběhu uplynulých čtyř dnů napíši v nejbližších dnech. Nyní jen krátká zpráva o tom, že zpáteční cesta byla rychlá (cca 1hodina) a proběhla bez křiku :) ... Narozdíl od čtvrtečního odpoledne, kdy nás krátce po příjezdu přivítal pan Michalík (předseda Společnosti pro MPS) a když viděl Sárinčin rudý obličej, tak se domníval, že jsme ji v autě "přehřáli" :) Horko a dusno skutečně bylo, ale ten do červena zbarvený obličej byl výsledkem jejího 50ti minutového děsivého řvaní:(

Každopádně nyní děti jsou již cca dvě hodiny doma, ve svém kllidu, spokojené a usměvavé. Přežili jsme:)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěkný den,
tak jsem našla vaše stránky :-) jsem ráda, že cesta proběhla dobře. Děkuji za pěkně stávené chvíle s vámi a vašimi dětmi. Byla bych moc ráda, kdyby jsme se potkali na dalším setkání. Každopádně budu sledovat váš blog, abych věděla, jak se vám všem daří. Asistentka Hana

Monika Zavadilová řekl(a)...

Hanko, i my Vás zdravíme a děkujeme za napsání. Zapomněla jsem se při odjezdu zeptat, zda mohu uveřejnit některé fotky dětí s Vámi a Martinou?

Anonymní řekl(a)...

Jo jasně. Mě to určitě nevadí a Marti myslím taky ne

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem rada, ze jste setkani prezily a jste v poradku doma. Tesim se na fotky.
Ahoj Lucie

AndyPan řekl(a)...

taky se těším na fotky!

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, také jsem navštívala váš blog a určitě také budu sledovat jak rostete a jak se stále máte. Doufám, že se ještě někdy uvidíme a že se vám bude dařit jen a jen dobře. Děti jsou skvělé a dostává se jim skvělé péče. Fotky mi určitě vadit nebudou a ráda se na ně podívám. Mějte se krásně.. A ještě jsem vám chtěla nabídnout, jelikož také bydlím kousek od Brna, tak kdyby jste někdy chtěli, klidně se ozvěte a ráda vám dojedu s něčím pomoci. Mějte se krásně. Zdraví Martina

Monika Zavadilová řekl(a)...

Martino, děkujeme za napsání a za nabídku. Někdy napište do mailu, abych na Vás měla kontakt a my Vás někdy mohli zneužít na pohlídání dětí:-)) Když už je znáte:-))