Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


středa 22. června 2011

Další šance hlasovat pro Sanfilippo děti

Sanfilippo team - dobrovolné sdružení amerických rodičů, jejichž dítě trpí mukopolysacharidózou III.typu/Sanfilippo syndromem - opět zažádalo o grant 250,000 dolarů na podporu výzkumu genové terapie, jejíž výsledky jsem před dvěma dny uveřejňovala - zde.


Máte-li účet na Facebooku, můžete denně poslat jeden hlas ve prospěch Sanfilippo teamu. Klikněte, prosím, na tento odkaz http://www.vivint.com/givesbackproject/charity/1471
Je to velmi snadné. Jen musíte dát najevo, je že se Vám Vivint "líbí" :) Pak jen stačí kliknout na VOTE.

Spousta lidí mi píše, že by ráda pomohla, ale neví jak. Tohle je přesně ta forma pomoci, kterou naše děti potřebují. Prosím hlasujte za Sárinku a Kubíčka. Věnujte jim, prosím, minutu denně a hlasujte. Pozte Sanfilippo dětem přiblížit se k naději na léčbu.

Po odhlasování se objeví toto oznámení o Vašem úspěšném hlasování a připomenutí, že můžete hlasovat opět zítra. 
       Success
We're glad you took the time to vote for a local charity that is performing outstanding service in your community. You can vote again tomorrow.

Hlasování končí 27. srpna 2011. 
Děkuji!!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nepoužívám facebook, už se to o mně ví a chodí mi mailem čím dál méně pozvánek od "přátel". Tak doufám, že se nedozvědí, že už tam jsem:) dnes odhlasováno, na mobilu upomínka na zítra. Díky za možnost mít pocit, že nepatrně "pomáhám". Lenka

Monika Zavadilová řekl(a)...

Ahoj Lenko, děkuji za hlasování. Ani já nejsem příznivcem FB. Teprve včera jsem si účet založila, ale právě jen kvůli hlasování. Takže prosím všechny, kdo by mě chtěli na FB kontaktovat, nedělejte to, opravdu nemám čas. Jsem ráda, že stíhám odepsat na maily:-))

ada řekl(a)...

je to tam... já teda fb mám :-) a taky vás mám pořád pod kůží...vlastně né pod kůží, ale v srdci! a to mi stačilo pár hodin s váma!

Tuška řekl(a)...

Moniko, dej si na blog baner s výzvou k volbě!!! Je jich tam několik v nabídce. Pak se bude lehce dát volit přes tvůj blog a nebudu se k tomu muset proklikávat.

Anonymní řekl(a)...

Moni, také hlasuji, né každý den, ale i tak se aspoň trochu snažím pomoci. Moc na vás myslím. Monika