Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 13. května 2011

Tak vypadá spokojenost

Každému, kdo naší holčičce rozumí, ví jak upoutat její pozornost, pozná, co se jí líbí a naopak, je k ní milý a pozorný a získá si její srdce, se Sárinka odmění kouzelným, dětsky nevinným a upřímným úsměvem.

Těmito mě zahrnula dnes odpoledne.

 
 





 Přála bych si, aby vyloudila úsměv na tváři i Vám.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

..jen obejmout a opusinkovat. krásně se směje:-)

Amelie řekl(a)...

Jéé, to jsou náádherné úsměvy!!! Kéž by jich bylo čím dál víc.

AndyPan řekl(a)...

No tak to se neboj, je mi ouvej a přece když jí vidím, je mi dobře...směje se krásně.

Anonymní řekl(a)...

Moniko, děkuju za zvednutí nálady :-)Nevím proč, ale nejvíc se mi líbí ten první s hrníčkem u pusy - vypadá to, jako by se už už chtěla napít, ale něčím jste ji rozesmála a musela to ještě odložit. Je nádherná.

A ještě obdivuji Váš elán, já toho dnes moc nenaspala a ráno, jen co jsem dala spát mimino, jsem starší holky posadila k pohádkám a celkem bez obav u nich na 1,5 hodiny usnula... To Vy si nemůžete dovolit - nechápu opravdu, kde berete sílu na celodenní i noční fungování... Často na Vás všechny myslím, i když Vás znám jen prostřenictvím blogu, a posílám hodně síly...

Tereza Kab.

Bětka řekl(a)...

Moc obdivuju, jak to všechno zvládáte.
Dnes jsem na www.ctenipomaha.cz věnovala svůj příspěvek vašim dětem, snad to pomůže. Přeju hodně štěstí.

Anonymní řekl(a)...

Nadherna princezna :-))
Pozdravy vsem posila Lucie