Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 7. dubna 2011

Jako bumerang...

...se po dvou dnech vrátily Kubíkovi vyšší teploty. Po probdělé noci  jsem odvolala asistenci a  bylo mi líto, že s námi bude muset Sárinka trávit krásný jarní den doma.

Unudlaný Kubíček po ránu. Bez nálady, ale bez teplot. Z těch se snad už vyspal.
Po odpoledním spánku se cítil o něco lépe. Hopsal na rehabilitačním míči a nářky už nebyly tak časté. K idylickému (no dobře.. alespoň k normálnímu) stavu se naše domácnost posouvá minikrůčky. Ale věřím, že tam za pár dnů dorazíme.

Jakmile se objevil Martin ve dveřích, ve spěchu jsem nachystala Sárinku a vyrazila s ní ven, abychom si přece jenom užily slunečních paprsků.
Sárinka to v kočárku okamžitě "zalomila". (Taky už se blížila čtvrtá hodina, nejvyšší čas si zdřímnout:) Byla jsem ráda - mohla jsem se bez rušení kochat kvetoucí přírodou.

Kočárek se spící Sáruškou jsme vozila v bezprostřední blízkosti našeho domu, abychom se hned po probuzení mohly ještě projít  po zahradě. Zatímco Sárinka spala, nakukovala jsem sousedům do zahrádek.

Á, už jsme vzhůru. Vidno, že půlhodinový odpočinek byl vydatný - Sárinka se vzbudila s úsměvem na rtech a dostala větvičku zlatého deště.
Na zahradě. Máloco se zjara vyrovná rozkvetlé magnolii. I Sárinka byla z velkých květů nadšená.

Přeji Vám, aby ve Vašem okolí taky nějaká kvetla:)

5 komentářů:

slzicka řekl(a)...

Zrovna dneska jsem neodolala a jednu takovou,nádhernou magnolii fotila.

Justynka a Lucka řekl(a)...

Magnolie miluju:-)Včera jsem se na jednu koukala v OBI,ale stála bez koruny 3 tisíce,tak jsem se vážně jen kochala:-)To jsem ráda, že si alespoň Sárinka užila letního počasíčka..Kubíček bude snad už brzy fit a užijete si sluníčka celá rodinka....Moc Vás zdravíme...

Lenka řekl(a)...

Taky vás zdravíme a přejeme Kubíčkovi trochu zdravíčka, ať už je zima se všemi nemocemi pryč a užíváme si jen sluníčka.

AndyPan řekl(a)...

Krása..jaro je nový život..přeju Kubíčkovi brzké uzdravení..

Amelie řekl(a)...

Kubíčkovi přejeme brzké uzdravení.Rozkvetlé magnolie taky miluju. Sárinka se krásně usmívá na rozkvetlou větvičku!