Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 7. března 2011

Relax

Přesně to jsem potřebovala - strávit nějaký čas se svými dlouholetými kamarádkami, které ještě nemají rodičovské povinnosti. Nemusely jsme tedy stále dokola řešit jedno jediné téma - děti, děti a zas děti. Bylo úžasné nesledovat hodiny, pustit si pohodovou muziku, uvařit si oběd  v pět hodin odpoledne, zajít večer do kina ("Královu řeč" opravdu všem vřele doporučuji), popovídat si o filmech, o knížkách (těším se, až si - já, naprostý ekonomický analfabet - přečtu "Ekonomii dobra a zla" Tomáše Sedláčka), o cestování (třeba do Mozambiku), zavzpomínat na středoškolská léta, nechat se obsloužit skvělým jídlem ve skvělé restauraci....Prostě bylo úžasné si odpočinout od šedivé každodennosti ve vzácné společnosti lidiček, které mám moc ráda. Holky, díky moc za pozvání.

Poděkování patří i Martinovi, který zůstal s dětmi. Díky němu jsem se nemusela myšlenkami neustále vracet domů.

4 komentáře:

Amelie řekl(a)...

To zní nádherně...Ano, i relax je moc potřeba!

Anonymní řekl(a)...

Ekonomie dobra a zla je dobrá knížka, tu si přečti - vtip je v tom, že jsme té knížky využívali ve filosofii, s ekonomií to tak nesouvisí, takže to určitě pochopíš :-)
Jana Horáková

AndyPan řekl(a)...

Tak gratuluju k relaxu..je ho potřeba

Tuška řekl(a)...

Super!!! Moc přeju a ani trochu nezávidím, protože mě čeká v létě MOŘE bez Niny!!!!!!!