Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


sobota 8. ledna 2011

2.místo!

Sanfilipp team a jejich žádost o grant $250,000 se již dostal na 2.místo v celkovém pořadí hlasů. Minimálně na této pozici musí zůstat i konci ledna, aby jim byl grant vyplacen. Jenom první dvě žádosti s nějvyšším počtem hlasů získají uvedený obnos. Těm, kdo volili, děkuji mnohokrát. Prosím, pokračujte dál v šíření informace o hlasování, které potrvá do 31.1.2011.
DĚKUJI!

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hlasovala jsem pro vás - mám z toho opravdu radost :)

Anonymní řekl(a)...

Preji hezky vecer, no to je super !!!!
Zalozim emailove adresy i detem, a poslu hlas i za ne :-) snad to nebude problem.
Pokud to vyjde, dam vedet :-)
Lucie

Anonymní řekl(a)...

Byl to takovy muj rychly ( hloupy ) napad...Je to urcite omezene vekem. Nemam cas stranky studovat a take ma chaba anglictina :-)
Nevim kolik muze mit clovek mailovych adres ??
Ale radeji nebudu experimentovat, at nic nepokazim.
Doufam, ze hodne lidi na FB uvidi Vas odkaz a budou hlasovat.
Dobrou noc, Lucie

Anonymní řekl(a)...

Zase ja :-)))))
tak jsem zridila emailove adresy alespon nasim babickam a dedeckum a poslala jsem hlasy za ne, kdyz nemuzu za deti :-)))))
Boze, at TO DOSTANEMEEEEEE !!!
Lucie

Monika Zavadilová řekl(a)...

Ahoj Lucko, ano, i tak to jde :) Dík za snahu:)

Dva divoši řekl(a)...

Ahoj..já dala odkaz na Facebook...a na diskuzi mých patchworkových kamarádek...Mohu ještě zkusit rozeslat mailem známým...Držte se...Dáša

Anonymní řekl(a)...

Já jsem z toho pochopila, že se dá hlasovat každý den. Pokaždé když se přihlásím se svým jménem a heslem, oznámí mi to, že pro dnešek mám 10 hlasů, když odhlasuji, tak že mi zbývá 9 hlasů a další den to samé.
Petra

Monika Zavadilová řekl(a)...

Petro, je to tak, můžeš hlasovat každý den. Máš 10 hlasů a ty můžeš použít na jakýkoli projekt, který Tě zaujme. Na každý projekt máš jen jeden hlas, takže kdybys chtěla poslat zbývajících 9 hlasů znovu Sanfilippo teamu, tak Ti to nepůjde.