Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 4. listopadu 2010

Po letech ...

...jsem se dnes odpoledne opět setkala s bývalou spolužačkou, se kterou jsem čtyři roky zasedala do středoškolské lavice...O letech dávno minulých nepadlo při rozhovoru ani slovo (naše setkání bylo omezeno časově  + vzala jsem s sebou rodinu), přesto se mi zpětně vybavila spousta krásných a úsměvných příhod z těch krásných, bezstarostných let. ... Hezké setkání.

Sárinku s Kubíkem dnes Martina viděla poprvé, ale naše starosti  a radosti zná v podstatě od začátku. Nedávno se nabídla, že by nám chtěla nějak pomoci, a protože se zrovna "trefila" do chvíle, kdy jsem se smutkem a asi po dvacáté slepovala a oblepovala všechny naše knížky, které Sárinka od malička tolik miluje a přitom jim poslední dobou dává tolik "zabrat", tak jsem se jí svěřila, jak mě to vzalo... Mart'a neváhala a  nashromáždila od svých přátel a známých, jež mají odrostlejší děti, celou tašku "tvrdých" knížek a dnes nám je i s dárečky pro děti předala. Opravdu milé. Děkujeme moc.

1 komentář:

AndyPan řekl(a)...

tak to je dobře, že máte další knihy...foukám na smutek, aby bylo líp...