Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 4. října 2010

"Ťuk, t'uk, t'uk, bum, bum, bum"

Slyšíte ten rámus? To je náš Kubíček a jeho velká záliba v tlučení a mlácení čímkoli, o cokoli, do čehokoliv. Včera večer se rozhodl pokračovat ve svém započatém díle - v obouchávání omítek, a to právě ve chvíli, kdy jsem uklidila vysavač a hřál mě pocit, že jsem dala domácnost jakžtakž do pořádku. Rychle jsem mu nabídla jinou možnost - zatloukání  kolíčků. K naší velké radosti si dal říct a vydržel u této činnosti celou půlhodinu! Seděl na židličce a bušil a bušil. Oželeli jsme hlavní zpravodajství dne (které jsme neslyšeli) a jen žasli, jak si krásně hraje.
                                                                       Včera.
                                          Radost v zatloukání pokračovala i dnešní ráno...


                                                     a hned poté, co se odpoledne vzbudil...

                   Modlím se za zázrak. Nechci, aby mu ta hrozná nemoc vzala schopnost si hrát.

4 komentáře:

Tuška řekl(a)...

Krásně tluče!!!! Moc tě chápu! Mám radost z Kubíka! Hurááá!

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, jsou ale ty děti šikovné, jak Sáruška, tak Kubíček! Brzy zavolám! Hezký den! Eva

Miška řekl(a)...

Kubíček je šikulka.
Milá Moniko,dovolila jsem si tě nominovat s oceněním u mě na blogu.Přijď si jej prosím vyzvednout.

AndyPan řekl(a)...

Moc pěkné..jde mu to.