Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


sobota 23. října 2010

Lékárna namísto Dýňových slavností

Těšili jsme se na Dýňové slavnosti, které se každoročně konají ve vedlejší vesnici. Zahradnické centrum na samém okraji obce je vždy krásně podzimně a strašidelně vyzdobeno, po celý víkend je pro děti nachystán bohatý program - vyžezávání dýní, po setmění strašidelná procházka zahradnictvím, ohňostroj. Bohužel zůstalo jen u těšení. Skolila nás podzimní viróza. Zdá se, že projevy máme všichni stejné - pocit polámaného těla, pálení a "knedlík" v krku.

Sypu si popel na hlavu, bacily jsem totiž rozšířila já. Není mně dobře již třetí den. I z toho důvodu (a s představou průběhu dnešní noci) jsem se dobrovolně rozjela do nejbližší lékárny s víkendovým provozem a koupila kloktání (pro rodiče) a nějaké cucání pro dva malé bolavé krčky. Je jasné, že dnešní proplakaný den bude vystřídán probděnou a proplakanou nocí, takže nezbývá než si přát, aby se děti vyzdravily co nejdříve a k nemoci se nepřidaly jiné nepříjemnosti.

Letos žádné fotky dětí s dýněmi neudělám, takže přikládám ty z minulých slavností.


  Dýňové slavnosti 2009.

3 komentáře:

AndyPan řekl(a)...

Držíme place, ať to má co nejmírnější průběh!

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, škoda, škoda.... to mohla být pěkná slavnost! A co jsi pořídila za kloktadlo? Nejúčinější a nejlevnější je - voda se solí!!! A kloktat a kloktat a bolest se vytratí! Pravda, je to pro silnější povahy, ale účinnost je 100%! Mám to odzkoušené!

Monika Zavadilová - monikazavadil@atlas.cz řekl(a)...

Tu už jsme taky zkoušeli:) Jinak jsem nakoupila Vincentky a kloktadlo Orofar:) Dám vědět, jak moc bude u nás učinné:)