Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 9. září 2010

Pro Matěje

Dnes mi kamarádka poslala odkaz na tyto webové stránky: http://www.promateje.cz 
Nemůžu uvěřit, že se něco takového mohlo vůbec stát, navíc v krajské nemocnici, do které mimochodem "spadají" i naše děti. Ten příběh mi připomněl, že se musím každý den radovat z možnosti být se svými dvěma krásnými dětmi a těšit se i z obyčejných věcí. Třeba vůbec nejsou obyčejné.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Milá Moniko,
se zájmem jsem si pročetla internetové stránky a musím upřímně přiznat, že z nich mám smíšené pocity. To co se stalo Matějovi je velká tragédie a soucitím s ním a celou rodinou. Způsob jakým jsou vytvořeny stránky mi však připadá nešťastný. Věřím, že v brněnské nemocnici je řada kvalitních lékařů a sester a tím, že se zde anonymně hodnotí práce pár z nich, dopadají negativní emoce na všechny. Není zde žádný prostor pro vyjádření ošetřujících lékařů a jejich případné verze případu. Jedna pisatelka zmiňuje, že se jednalo o nějaké skryté onemocnění. Dále by bylo vhodné uvést u požadovaných věcí příspěvky, které hradí stát (určitě to budou významné částky). Asi jsem zašla do velkých detailů, ale měla jsem potřebu se k tomu vyjádřit. Každopádně Matějovi přeji, aby to pro něj dopadlo jak nejlépe je to v dané situaci možné.
Katka