Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 3. června 2010

"Rain, rain, go away..."

Tuto písničku už Sárinka zpívá několikátý den. Zatím bez kýženého výsledku. S občasnými přestávkami prší, prší a prší. Přes pozemek se nám valí z lesa potok, na dvoře bychom mohli chovat kapry a lepší náladu mi už nedodává ani věčný Martinův optimismus a slova, že mám být ráda, že nemáme vodu v domě tak jako spousta jiných lidí na Moravě.

A vůbec, jsem ráda, že dnešní den končí. Sárinka jej zahájila v 5.10, o závěr jsem se zase postarala já - před chvílí jsem se vrátila z pohotovosti. Kdo zakusil bolest  akutního zánětu močových cest, tomu nemusím nic vysvětlovat. V těchto případech se opravdu nedá čekat do druhého dne, až otevře ambulanci praktický lékař. Odpoledne jsem zkoušela Urin Akut, ale až nyní, po první dávce antibiotik cítím, že bych se snad mohla v noci vyspat. (Pokud mě Sárinka nechá.)

Na náladě mi nepřidal ani pohled na rozvodněnou Svitavu, natož tak voda valící se přes silnici, po níž jsem ujížděla do nemocnice.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, tak snad je ti už lépe! A snad bude i vás svítit sluníčko, tak jako dnes svítí u nás! Hned je veseleji! Přeji krásný, slunečný den a ať to sluníčko vydrží co nejdéle.... aby nám Sáruška nemusela už zpívat o dešti! Eva