Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 18. června 2010

Prasátko Pepina

Od chvíle, kdy Martin začal dětem číst knížku "Prasátko Pepa", kterou jim poslali jejich noví kamarádi Klárka a Filípek z Broumova, začala Sárinka i Kubíček sledovat i stejnojmenné DVD. Hned v první příhodě se celá prasečí rodinka válí v blátě a všichni se tomu srdečně smějí. Odpoledne si zřejmě Kubíček potřeboval na vlastní kůži vyzkoušet, jestli je takové rochnění opravdu tak zábavné... Takhle jsem ho našla na dvoře poté, co jsem jej ztratila z dohledu na pouhé 3-4minuty.                                                 

  Zapadený byl až po kotníky.
Ne, celou situaci jsem neřešila s úsměvem na rtech. Kdyby to provedla Sárinka, tak to pochopím, ale Kubíček dostal dva pohlavky. Nejde o to, že je špinavý, ale pro mne taková událost znamená : vzít obě děti domů, kdy Sárinka musí čekat proti své vůli v chodbě, až Kubíska osprchuji, převleču, převleču sebe, pak obě děti dostat zpět ven (a to se ne vždy povede) a vůbec nemluvím o tom, že večer mě čeká ještě drhnutí bot.

Začínám si uvědomovat, že jedny máminy/tátovy ruce zvládnou obstarat i tucet zdravých dětí, ale na dvě hendikepované děti stačit asi nebudou.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak příště pošleme knížku o poslušných kůzlátkách :-). No dělám si srandu, musí to být náročné, je to jak píšeš .... my zvládneme několik dětí a taky někdy vyfasují pohlavek :-). Monika