Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 31. května 2010

Staronový blog

Doufám, že se Vám nový image našich stránek líbí. Jak jsem již uvedla, ke změně domény jsem se rozhodla z jednoho prostého důvodu - Caringbridge mi dovolila uveřejnit maximálně 51 fotek, proto když jsem chtěla oživit příspěvek fotkou (a mnozí z Vás se na ně těšili:), musela jsem některou starší vymazat. To mi přišlo líto.

Jinak  tento blog "funguje"  úplně stejně jako předchozí - nové příspěvky se budou zobrazovat jako první, starší se ukládají do Archivu blogu. Tam jsou přehledně seřazeny dle měsíců.Chcete-li si je přečíst, stačí rozkliknout daný měsíc. Budete-li mít chut' nebo potřebu nám napsat, můžete tak učinit do Komentáře, který se objevuje za každým mým příspěvkem. Vím, že mnozí z Vás se marně snažili zapsat do Guestbooku, nyní je vkládání komentářů mnohem snazší. Umožnila jsem, abyste mohli vkládat příspěvky a komentáře anonymně, chápu, že ne každému se chce zveřejňovat jméno.

Poznámka na závěr: příspěvky, které jste mi dosud napsali, jsem si dovolila z Guestbooku "přetáhnout" a dle data  jsem je uveřejnila pod mé příspěvky, na které jste v nich reagovali. Jako vkladatele jsem použila "Anonym" - žádnou jimou možnost jsem neměla, pokud jsem nechtěla, aby byly příspěvky označeny jako "Monika Zavadilová řekla". To by nedávalo smysl. Děkuji za pochopení.

Pro nové čtenáře: náš původní blog byl na adrese http://www.caringbridge.org/visit/saraandjakubzavadil

Žádné komentáře: