Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


neděle 25. dubna 2010

Velké maličkosti



Během několika posledních dnů Sárinka opět použila celou větu k vyjádření svého přání a dokonce v ní užila zájmeno ve správném tvaru!! Řekla:" Já chci napít." " Já chci pohádku." " Já chci Popelku." A dnes se vzbudila až 6.30 a hned prohlásila: "Já chci vstávat!!" Je to moje šikulka, nemoc se sice silnější, ale ona se ještě nevzdává.


Obě děti zkouší samy chodit po schodech (!), které máme na zahradě. Sárinka vyjde první tři schody, další dva už bere po čtyřech, Kubíček jde na "to"přesně opačně:) (Jeho "verze" je víc nebezpečná.) Pokud chce Sárinka zpět, tak si sedne na první schod a zbytek sjede dolů po zadku. Kubíček volí postup opět přesně opačný. Klekne si na kolena a sleze dolů pozpátku.
Jsem na ně moc pyšná.

Martin mi nachystal překvapení.  Včera odpoledne přivezl tchýni, večer jsme uložili děti do postele a vyrazili jsme spolu na večeři:) Vzpomínali jsme, kdy a kde jsme byli naposledy sami  a zhrozili jsme se, že to bylo v době, kdy měla Sárinka 1,5 roku. Slíbili jsme si, že příští rande uskutečníme dříve, ne až po třech letech!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni,

děti vypadají moc spokojeně - je to hlavně vaše práce. A musí to být velká radost, když umí takhle mile překvapit jako Sárinka.

Byli jsme nedávno u Veroniky Schoenové, pozdravuje.

Mějte se



Iva Chlapcova