Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 5. dubna 2010

Velikonoce



Samozřejmě i u nás se chodí na mrskut, šlahačku, s pomlázkou ....jak je komu libo:) Martin vyrazil s Kubískem po snídani a do oběda se vrátili se žílami ozdobenými pentličkami - viz. foto. Já jsem mezi tím se Sárinkou přijímala koledníky ... ikdyž...všichni přišli v době, kdy Sáruška byla zaujatá sledováním její oblíbené postavičky Elma, jak učí děti oblékat se a povídá jim o knížkách, takže věškeré návštěvy absolutně ignorovala. Vůbec jí nevadilo, že se za ní do obýváku nahrnulo pět mužských se žílami a snažili se ji vyšlahat. Vypadalo to, že je ani nevnímá:), a to ráno vstávala v pět, takže jsme si mysleli, že se nemůže dočkat:) Zbytek času do oběda jsme vyplnily vybarvováním omalovánek s Popelkou. Sárinka byla spokojená a já jsem si opravdu užila ten čas věnovaný jen jí. Nebyly jsme rušeny pozornost neustále vyžadujícím Kubíčkem, málem jsem se cítila nevyužitá. Je to skutečný rozdíl mít doma jen jedno MPS dítko.

Ted' ještě přijela babička Hanka, takže Velikonoce pokračují...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Sáruško a teto Moniko!
Hody,hody doprovody, dejte vejce malovaný! Nedáte-li malovaný, dejte aspoň bílý, slepička vám snese jiný!!!!! Hezké Velikonoce! Adam

Eva Balíková

Anonymní řekl(a)...

Ahoj broučci moji, tak jsem oskenovala váš příběh a dala ho na svůj facebook. Tímto vám chci jen zdělit, kolik lidí si to četlo a, že všichni hrozně moc drží palečky a hlavně vás moc obdivujou jakou velkou snahu a sílu máte. Nikdo by to nezvládl líp jako vy. Ste úžasní. Malejm velikou pusu.
Teta Katka ;-)

Kateřina Borková