Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 1. dubna 2010

Št'astná Sárinka - št'astná maminka


Sárinka byla od rána v dobrém rozmaru. Dopoledne sice musela zůstat doma proti své vůli, protože Kubík ještě není úplně fit a venku se mi zdálo chladno, ale ani to jí na náladě neubralo. Smála se, když jsme mačkali chobotnici chapadla a přitom každé vydávalo jiný zvuk a do toho jsme zpívali "Ovčáci, čtveráci.." a "Kočka leze dírou". Kolem 13.00 jsem ji uložila do postele a ona se vzbudila až 15.30!!! Bez pláče a v ještě lepším rozpoložení, než ve kterém usínala:) Stále se něčemu chichotala, byla neskutečně sladká, krásná a evidentně spokojená. Byl to krásný pocit, byla jsem ta nejšt'astnější máma na světě - tak jako každá máma, která vidí své dítě št'astné a spokojené. Považovala jsem to za velkou satisfakci za veškerou starost a péči, kterou jim věnujeme.

 Vím, že od svých dětí nikdy neuslyším: "Mami, mám tě rád/a." Ani "Mami, děkuju za všechno", nebo něco podobného, a právě proto jsem nesmírně vděčná za každý takový den, za každou takovou chvíli, kdy jsou děti št'astné, když se přijdou přitulit, když si zpívají, usmívají se. To je jejich způsob, jak nám říct, že nás milují. Nesmírně se snažíme, aby takových momentů a dnů měly v jejich rychle se krátících životech co nejvíce. Chtěla jsem Vám udělat nějaké fotky té naší veselé panenky, ale baterky vypověděly službu:( Já jsem si ji ovšem "nafotila" jinak... ten její krásný, bezelstný úsměv zůstane navždy v mém albu = srdíčku.

Odpoledne bylo tak nádherné, že jsme ho všichni strávili na zahradě. Táta si udělal radost tím, že jel nařezat pruty na žílu, kterou ted' plete - v obýváku u televize:)



Žádné komentáře: