Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 23. dubna 2010

MAMMA MIA

Po obědě jsem uložila Kubíka do postele a tušila jsem, že bude spát minimálně dvě hodiny - usnul během asi pěti vteřin - poslední dobou se z něho stává ranní ptáče, takže kolem 12:00 je opravdu nachystaný k odpočinku. Přemýšlela jsem, jak zabavit Sárinku, aby vydržela v obýváku a nebyla příliš hlučná. Chvíli jsme četly knížky a pak jsem si vzpomněla na film, který byl minulé léto pro děti hitem číslo jedna - MAMMA MIA. Sárinka nadšeně souhlasila, často totiž běhá po domě a zpívá refrény k písničce "Mamma Mia" a "Money, money":) Takže jsme si udělaly "dámskou jízdu" v obýváku. Sárinka byla spokojená, zpívala o sto šest, já jsem si odpočinula a vybavily se mi vzpomínky na dobu, kdy jsme pouštěli dětem tento muzikál denně (někdy i 2x). Bylo to období těsně po zjištění diagnózy i u Kubíčka a DVD mi tenkrát poslala kamarádka - chtěla nám nějak pomoci, nějak nás v tom těžkém období rozptýlit a dodnes asi netuší, jak se tenkrát trefila "do černého". Děti si příběh okamžitě zamilovaly (písničky a tanec - to u nás "zabírá" ) a my jsme při sledování této "pohádky" pro dospělé alespoň na pár okamžiků zapomínali na krutou realitu. Irčo, díky moc!!

Žádné komentáře: