Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


čtvrtek 29. dubna 2010

Drobné radosti


- Sárinka za mnou přišla do kuchyně a poručila si:" Já chci pustit Mamma Miu!" Vše bylo vysloveno srozumiteln
ě a s perfektní výslovností:)

- Ráno začala zpívat "Good morning, good morning, how are you today....". Už dlouho jsme od ní tuto písničku neslyšeli, takže potěšila naše srdíčka, že si na ni vzpomněla.

- Dopoledne přišla za námi na zahradu kamarádka s malou holčičkou a děti se vůbec nebály. Kubíček se nechal houpat, jezdil s Violkou na odrážedlech a živě se zajímal o kamarádčin řetízek - visela na něm ozdoba ve tvaru květu.

- Sárince se podařilo po obědě usnout = odpoledne i večer prožije v lepší náladě a budeme moci strávit více času na sluníčku.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, volejbalové chrániče jsou taky dobrý nápad. Já je Adamovi pořídila, když začal hrát doma s kluky hokej a pořád padal na kolena. Vzpomínáš?
S hadem jste tedy měli povyražení, mě by se taky krve nedořezal... úplně mi běhal mráz po zádech! Snad takových příběhů budete mít co nejméně. Moc vás všechny zdravím!
Eva

Eva Balíková

Anonymní řekl(a)...

Mám radost z vašich malých radostí....! Eva

Eva Balíková