Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pondělí 1. března 2010

Malá večerní tragikomedie

Bylo krátce po 19. hodině... Sárinka běhá z pokoje do pokoje s nafukovacím balónkem a k tomu si zpívá, velmi nahlas zpívá, vlastně spíš huláká :) Vyhodnocuji situaci jako "zralou" k tomu začít s přípravou na spánek, tj. dostat ji do pyžámka, podat poslední dávku Soyfemu a vyčistit zuby. Ne, není to příliš brzy. Chceme-li to zvládnout bez vztekání a do osmi hodin, je třeba začít. Svetr se mi z ní daří vysléknout v kuchyni, halenku o 5 min později v obýváku, nátělník po chvíli na chodbě..... to nejkritičtější - výměnu plínky, kterou nelze provést "za pochodu", nechávám na konec. A začíná pořádná mela...pomáhá mi Martin, snaží se jí zaměstnat ruce, já mám na starosti zadeček a nohy. Rutina. Ale do toho Martin, sledující jedním okem sportovní zprávy, pronáší s naprostým klidem: "To je horší než v ZOO, připadám si jak při krocení dravé zvěře. To je jako, kdybysme očkovali....krokodýla."  ...... Černý humor? Věřte, že tak jsem se nenasmála už pěkně dlouho. Úplně mně tekly slzy. On tu situaci nemohl vystihnout přesněji.
               Martine, díky za tu úžasnou schopnost odlehčit takové, a jim podobné situace.
   

Žádné komentáře: