Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


pátek 19. února 2010

Zahradní domek

Zdá se, že ta pravá zima je definitivně pryč. Dokonce i u nás už se z jednosměrek opět stávají obousměrné vozovky, z našeho dvoru se zase stává jedno velké jezero a po dlouhé době jsem zahlédla keře, které jsme na podzim vysadili. Takže už jen přežít toto období mokra a bláta a těšit se na to "hezčí" jaro. Už nyní vidím ty naše dvě mokré blátivé koule valící se do domu :)

Jelikož na dvoře se ted' nedá s dětmi pobývat kvůli zvětšujícím se kalužím, bereme je na zahradu, která se zvedá do mírného kopce, a kde je stále dost sněhu a čisto. Na konci zahrady, přímo u lesa, stojí starý dřevěný zahradní domek, který jsme jim hned po přistěhování opravili a kam si chodíme hrát za jakékoli nepřízni počasí. Mají tam houpačku, stoleček se židličkami a hlavně tabuli na malování, tak se tam vždy nějak zabavíme. Stalo se pravidlem, že namalovaný obrázek, který se jim líbí, jim vystříhneme a vystavíme. Ráno jsem po obýváku posbírala listové vydání časopisu s méd'ou Pusíkem. Něco z toho jsem zachránila, a tak mě napadlo, že jim zpestřím "výstavku" v domečku. Tak to byl náš dnešní velký projekt:)  Děti byly nadšené, já jsem měla ovšem z našeho díla trochu smíšené pocity. Při pohledu na všechny ty povlávající obrázky se mi vybavila scéna z filmu Krásná mysl, kdy Russell Crowe jako schizofrenní John F. Nash "vyzdobil" jejich starý zahradní domek ústřižky z novin, ve snaze rozluštit tajné kódy...:) Asi budu muset některou z té starší, víc okoukané, "tvorby" zrušit:)

Odpoledne proběhlo klidně i přesto, že měla Sárinka stejné "spací" problémy jako včera. Táta zpíval a hrál na kytaru, takže z její strany velká spokojenost. Ted' ještě buší na xylofon a neodbytně vyžaduje, abych zpívala " Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid....":) Musíme ji co nejdříve nachystat na večer (vyčistit zoubky, obléknout do pyžama...), začíná totiž stašně řádit, je dost unavená, za chvíli už by to bylo s bojem a křikem.
PS. ... právě je 21.30, Kubík má dávno půlnoc, Sárinka nám dál dělá společnost...

Žádné komentáře: