Sára a Jakub

Vítejte na naší cestě životem, kterou nám zkřížila smrtelná nemoc zvaná mukopolysacharidóza III. typu.
Vítejte v Holandsku....


úterý 16. února 2010

Bořek stavitel


Jsem ráda, že se Vám stránky líbí. Snažím se jimi vyřešit několik problémů, které mě delší dobu trápily : po přestěhování a s narůstající starostí o děti není v mých silách psát všem zvlášt', jak se nám vede a vždy jsem měla výčitky svědomí, když jsem odepisovala s mnohodenním zpožděním; a též jsem se  často cítila společensky izolovaná, což je bohužel nevyhnutelnou součástí péče o nemocné děti, takže tímto se opět "zařazujeme" do společnosti.
              
                  
                            
Kubík si dopoledne vyžádal DVD s Bořkem stavitelem a hned se začal shánět po své žluté helmičce, pracovním pásu a mlátil kladívkem kolem dokola hlava nehlava:)
Odpoledne přijela za dětmi babička, zpívala Sárince písničky, a to se jí velmi líbilo. Byl to příjemné zpestření dne. Jakákoli návštěva je však vždy velmi vyčerpá, takže nyní oba spí jako mimina.

Žádné komentáře: